Gå til innhold

Hvis jeg skal skjeie ut...

Gjest jabujabu

Anbefalte innlegg

Gjest jabujabu

Jeg prøver å følge opplegget til Dr. Lindberg, men det er ikke like lett bestandig.

Det jeg lurer på er; Hvis jeg skal skjeie ut, hva er da best av f.eks. potetgull, sjokolade eller smågodt.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanøtter og andre nøtter , sjokolade med mer enn 70% kakao.

Nest etter det vingummi og lakris.

Siste utvei drops,vanlig sjokkis og potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jabujabu

Peanøtter og andre nøtter , sjokolade med mer enn 70% kakao.

Nest etter det vingummi og lakris.

Siste utvei drops,vanlig sjokkis og potetgull.

Men sjokolade med mer enn 70% sjokolade smaker jo rett og slett pyton. Kanskje god til kaffe, men jeg liker ikke kaffe!

Men vingummi og lakris er jo godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sjokolade med mer enn 70% sjokolade smaker jo rett og slett pyton. Kanskje god til kaffe, men jeg liker ikke kaffe!

Men vingummi og lakris er jo godt.

Det er jo gjerne sånn at det som er sunt er ikke godt.

Nå er vel ikke 70% sjokkisen så veldig sunn heller da. Men det er litt forskjell på dem, du kan jo prøve noen forskjellige. Jeg synes heller ikke de er kjempegode - men da gjør jo det at man ikke spiser så mye.

Du skal ikke spise mye av dette uansett!! Det man sier er vel at man kan ha en dag i uken hvor man spiser det man vil , ellers må man være forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Smaagodt (fruktgele, skum, lakris)= bedre enn sjokolade som er bedre enn potetgull. Moerk sjokolade med hoyt kakaoinnhold er dessuten sunnere (mindre fett) enn lys melkesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

hei:-)

Jeg vet at sjokolade,potetgull og lignende er himmelsk,men jeg har oxo et annet forslag på noe som er både sundt og godt(om det er mulig). Ta et eple og skrell det, kutt det opp i småbiter -så har du cottage cheese på og sukker(og kanel om du liker det) jeg bruker natreen sukker, men siden det ikke er særlig sundt i større mengder anbefaler jeg litt vanlig sukker. Du kan oxo ha yogourt på. Vet at det ikke akkurat høres like godt ut som alt det annet digget du finner i smågodthyllene, men det smaker faktisk godt og det tar en stun å spise så du kan kose deg lenge.MEN er det virkelige søtsaker du er "sugen" på hjelper det jo selvfølgelig ikke å putte i seg 10 epler-da er det kun en ting som får suget bort og det er å ta en bit av det du er sugen på.

TINY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...