Gjest jabujabu Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg prøver å følge opplegget til Dr. Lindberg, men det er ikke like lett bestandig. Det jeg lurer på er; Hvis jeg skal skjeie ut, hva er da best av f.eks. potetgull, sjokolade eller smågodt. Takker for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Peanøtter og andre nøtter , sjokolade med mer enn 70% kakao. Nest etter det vingummi og lakris. Siste utvei drops,vanlig sjokkis og potetgull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jabujabu Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Peanøtter og andre nøtter , sjokolade med mer enn 70% kakao. Nest etter det vingummi og lakris. Siste utvei drops,vanlig sjokkis og potetgull. Men sjokolade med mer enn 70% sjokolade smaker jo rett og slett pyton. Kanskje god til kaffe, men jeg liker ikke kaffe! Men vingummi og lakris er jo godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Men sjokolade med mer enn 70% sjokolade smaker jo rett og slett pyton. Kanskje god til kaffe, men jeg liker ikke kaffe! Men vingummi og lakris er jo godt. Det er jo gjerne sånn at det som er sunt er ikke godt. Nå er vel ikke 70% sjokkisen så veldig sunn heller da. Men det er litt forskjell på dem, du kan jo prøve noen forskjellige. Jeg synes heller ikke de er kjempegode - men da gjør jo det at man ikke spiser så mye. Du skal ikke spise mye av dette uansett!! Det man sier er vel at man kan ha en dag i uken hvor man spiser det man vil , ellers må man være forsiktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Smaagodt (fruktgele, skum, lakris)= bedre enn sjokolade som er bedre enn potetgull. Moerk sjokolade med hoyt kakaoinnhold er dessuten sunnere (mindre fett) enn lys melkesjokolade. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 hei:-) Jeg vet at sjokolade,potetgull og lignende er himmelsk,men jeg har oxo et annet forslag på noe som er både sundt og godt(om det er mulig). Ta et eple og skrell det, kutt det opp i småbiter -så har du cottage cheese på og sukker(og kanel om du liker det) jeg bruker natreen sukker, men siden det ikke er særlig sundt i større mengder anbefaler jeg litt vanlig sukker. Du kan oxo ha yogourt på. Vet at det ikke akkurat høres like godt ut som alt det annet digget du finner i smågodthyllene, men det smaker faktisk godt og det tar en stun å spise så du kan kose deg lenge.MEN er det virkelige søtsaker du er "sugen" på hjelper det jo selvfølgelig ikke å putte i seg 10 epler-da er det kun en ting som får suget bort og det er å ta en bit av det du er sugen på. TINY 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.