Gå til innhold

Jeg fikk ikke sett Robinson i dag

Anbefalte innlegg

Så det har allerede vært kamper på skjebnens øy - gamlingen har blitt sendt hjem osv?

Som du skjønner så husker jeg aldri å se Robinson - det irriterer meg litt.

Gamlingen ble stemt ut i forrige øyråd, valgte skjebnens øy, duellerte med puppa og tapte.

Jeg glemmer at vi faktisk _har_ tv. Sist torsdag var det Wallander og 71 grader nord som gikk meg hus forbi, og i går var det bare såvidt jeg huska Robinson. Herregud, jeg har til og med skrevet opp tidpunktet for programmene på små lapper, klistra opp like ved pc'n, men glemmer å vri huet til venstre.

Fortsetter under...

Gamlingen ble stemt ut i forrige øyråd, valgte skjebnens øy, duellerte med puppa og tapte.

Jeg glemmer at vi faktisk _har_ tv. Sist torsdag var det Wallander og 71 grader nord som gikk meg hus forbi, og i går var det bare såvidt jeg huska Robinson. Herregud, jeg har til og med skrevet opp tidpunktet for programmene på små lapper, klistra opp like ved pc'n, men glemmer å vri huet til venstre.

Ja, faen, tenk at jeg har glemt å se Mankell sin serie - det irriterer meg no grusomt all den tid jeg har slukt alle bøkene hans og står på trappen til bokhandelen hver gang det kommer en ny.

Svarte!!

Ja, faen, tenk at jeg har glemt å se Mankell sin serie - det irriterer meg no grusomt all den tid jeg har slukt alle bøkene hans og står på trappen til bokhandelen hver gang det kommer en ny.

Svarte!!

Jeg har lest alle Mankell bøkene nå i høst, - hadde et lite avbrekk med Dukken i taket - og har nærmest symbiosert meg med Wallander.

Er nettopp begynt på Nattsøsteren av Unni Lindell, og er helt ute og kjører. Lindell's etterforskere surrer inn og ut av møterom, og jeg lurer stadig på; Jamen hvor blir det av Wallander? Har'n forsovet seg? Faen, han pleier jo alltid å være førstemann! Begynner å bekymre meg over sukkerslag, føling, hjerteinfarkt etc.

*Lider*

Jeg har lest alle Mankell bøkene nå i høst, - hadde et lite avbrekk med Dukken i taket - og har nærmest symbiosert meg med Wallander.

Er nettopp begynt på Nattsøsteren av Unni Lindell, og er helt ute og kjører. Lindell's etterforskere surrer inn og ut av møterom, og jeg lurer stadig på; Jamen hvor blir det av Wallander? Har'n forsovet seg? Faen, han pleier jo alltid å være førstemann! Begynner å bekymre meg over sukkerslag, føling, hjerteinfarkt etc.

*Lider*

Anbefaler du Unni Lundell?

Bortsett fra Gunnar Staalesen har jeg enda ikke kommet meg skikkelig igang med norske krimforfattere - og skylden må Anne Holt da - verdens verste forfatter. Faen, jeg fikk avsmak på norske forfattere etter å ha vært borti henne.

Anbefaler du Unni Lundell?

Bortsett fra Gunnar Staalesen har jeg enda ikke kommet meg skikkelig igang med norske krimforfattere - og skylden må Anne Holt da - verdens verste forfatter. Faen, jeg fikk avsmak på norske forfattere etter å ha vært borti henne.

Jeg _har_ likt Unni Lindell og Kari Fossum, jeg liker dem sikkert ennå, må bare komme over denne Mankell psykosen/nevrosen/vrangforestillingen. Take your pick.

Fossum's Elskede Poona er fabelaktig, en annerledes og vakker krimhistorie.

Jeg likte faktisk de første par bøkene til Anne Holt, men så begynte jeg å pirke i språket...*Grøss*

Jeg _har_ likt Unni Lindell og Kari Fossum, jeg liker dem sikkert ennå, må bare komme over denne Mankell psykosen/nevrosen/vrangforestillingen. Take your pick.

Fossum's Elskede Poona er fabelaktig, en annerledes og vakker krimhistorie.

Jeg likte faktisk de første par bøkene til Anne Holt, men så begynte jeg å pirke i språket...*Grøss*

Elskede Poona skal jeg lese - jeg har hørt så mange snakke pent om den.

Nei Anne Holt har jeg aldri klart å spise. Jeg leste den første boken hennes men synes hun skriver kjedelig og dårlig, det er banalt, historiene er elendige - jeg fatter bare ikke at det er mulig at hun har solgt så mye som hun har.

Men hun ble slaktet i england da - det er jo alltids en trøst :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...