Gå til innhold

Hvorfor er her ikke Chatterom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest chatter

Det "offisielle" chatrommet til DOL er Ranglere. Det er en irc-kanal på serveren chat.primenetwork.net. Det finnes også java-inngang dit via nettet, men det må andre her komme med da jeg ikke husker adr.

"............"

adressen er: www.welcome.to/ranglere

:)

adressen er: www.welcome.to/ranglere

:)

Ikke www. først!

http://welcome.to/ranglere/

.

En annen javainngang:

www.freewebs.com/nattprat/

.

På den siste finnes også link til en CGI-inngang for de som sitter bak en brannmur - eller som av andre grunner ikke får java-inngangen til å virke.

Annonse

Hei, jeg var med her på DOL da det var helt nytt, og kalte meg da Rufsetufse. Så kuttet jeg det ut i noen år. Det må da gå an med en Rufsetufse og en Rufsetufsa?

Hvis ingen kjenner deg fra den gang, synes jeg du kunne vært så høflig å bytte nick.

Nicket mitt har også vært registrert her endel år, selv om det ikke har vært spesielt aktivt før i det siste.

Gjest Rufsetufse

Hvis ingen kjenner deg fra den gang, synes jeg du kunne vært så høflig å bytte nick.

Nicket mitt har også vært registrert her endel år, selv om det ikke har vært spesielt aktivt før i det siste.

Både du og jeg har tydeligvis vært her lenge. Hvorfor er det da en selvfølge at det er jeg som burde bytte nick?

Jeg blir og beholde Rufsetufse, og har ingenting i mot at du bruker Rufsetufsa. Jeg er sikker på at alle andre her inne, klarer å skille i mellom de to nickene.

Vennlig hilsen Rufsetufse

Både du og jeg har tydeligvis vært her lenge. Hvorfor er det da en selvfølge at det er jeg som burde bytte nick?

Jeg blir og beholde Rufsetufse, og har ingenting i mot at du bruker Rufsetufsa. Jeg er sikker på at alle andre her inne, klarer å skille i mellom de to nickene.

Vennlig hilsen Rufsetufse

er mange ender her inne oxo...reine andefamilien..men det går da greit det oxo..uten for mye rot?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...