Gå til innhold

Rosenborg seriemester for 11. gang :-Þ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ingen bombe at de vant også i år, men jeg håper for guds skyld ikke at dette seriemesterskapet som nå er i boks, hindrer dem fra å bidra til å sende Brann ned i 1. divisjon, neste søndag!

Moss har også en liten jobb å gjøre der, og jeg håper de griser Stabæk slik at det skjer! :)

Det var ingen bombe at de vant også i år, men jeg håper for guds skyld ikke at dette seriemesterskapet som nå er i boks, hindrer dem fra å bidra til å sende Brann ned i 1. divisjon, neste søndag!

Moss har også en liten jobb å gjøre der, og jeg håper de griser Stabæk slik at det skjer! :)

Hvordan kan du si noe sånt!!!

SUPERSKUFFET!

Hva i all verden skal jeg finne på om søndagene neste år da?!

Jeg synes Brann fortjener å være i tippeligaen. Ingen supportere er så artige å være på kamp med som Brann-supporterene.

SHAME ON YOU!

Annonse

Hvordan kan du si noe sånt!!!

SUPERSKUFFET!

Hva i all verden skal jeg finne på om søndagene neste år da?!

Jeg synes Brann fortjener å være i tippeligaen. Ingen supportere er så artige å være på kamp med som Brann-supporterene.

SHAME ON YOU!

Hehe, er du Brannsupporter?

Jaja, du får bare beklage, men selv om jeg søker langt ned i mitt indre sinn, så sliter jeg litt med å sympatisere med disse bergensfolka!

Du får begynne å gå på hockeykamper i stedet. Mer liv :)

Hehe, er du Brannsupporter?

Jaja, du får bare beklage, men selv om jeg søker langt ned i mitt indre sinn, så sliter jeg litt med å sympatisere med disse bergensfolka!

Du får begynne å gå på hockeykamper i stedet. Mer liv :)

Ja men jeg er ikke bergensfolk, jeg er innvandrer i denne byen. Prøver bare å intergrere meg litt. Og da er jo stadion et flott sted å begynne. Ikke så mange nedlatende blikk etter at jeg begynte å gå med Brannskjerf.

Ja men jeg er ikke bergensfolk, jeg er innvandrer i denne byen. Prøver bare å intergrere meg litt. Og da er jo stadion et flott sted å begynne. Ikke så mange nedlatende blikk etter at jeg begynte å gå med Brannskjerf.

Hæ? Har du frivillig innvandret til Bergen?

Jeg trodde for øvrig at du hadde flyttet til vestfold, eller var det en annen? Nei, det var vel deg? Eller kanskje du flyttet fra vestfold...:)

Hehe, livet i Bergen blir vel i det minste ingen dans på roser nå framover, etter at de taper mot RBK til lørdag, og i hvertfall ikke om Moss slår Stabæk, slik at Brann ikke engang når kvalifiseringsplassen :)

Hæ? Har du frivillig innvandret til Bergen?

Jeg trodde for øvrig at du hadde flyttet til vestfold, eller var det en annen? Nei, det var vel deg? Eller kanskje du flyttet fra vestfold...:)

Hehe, livet i Bergen blir vel i det minste ingen dans på roser nå framover, etter at de taper mot RBK til lørdag, og i hvertfall ikke om Moss slår Stabæk, slik at Brann ikke engang når kvalifiseringsplassen :)

Jeg har flyttet fra Vestfold til Bergen, ja. Har jo en kjæreste her fra da. Og det er en veldig fin by. Trives kjempegodt jeg, du burde prøve en gang.

Annonse

Jeg har flyttet fra Vestfold til Bergen, ja. Har jo en kjæreste her fra da. Og det er en veldig fin by. Trives kjempegodt jeg, du burde prøve en gang.

Prøve å flytte til Bergen en gang?

Nææææ...

Bergenske folk er helvete på jord.

Brann stadion er deres festsal.

But not to long :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...