Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg lurer på - er jeg den eneste som har en sånn "romantisk greie" om at den jeg vil være sammen med må være så så høy/lav? Innbilte meg jeg har hørt jenter si før at de vil ha kjærste som er minst så så mye høyere enn dem selv?

Selv har jeg et sånt romantisk bilde av at drømmeprinsessen skal være omtrent like høy som meg selv - kanskje +/- 5 cm. Så har jeg møtt ei som er enda høyere som jeg kanskje liker, men klarer ikke slå høydegreia av hodet mitt!

Er jeg håpløs??

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77843-h%C3%B8yde-p%C3%A5-dr%C3%B8mmepartneren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

8

• Line

4

• flisa

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

hehe - jeg har ikke noen sånne romantiske tanker som ville stoppet meg fra å starte et forhold. I så fall ville jeg aldri i livet ha endt opp med en mann som var 32 cm høyere enn meg sånn som Neo er *s*

Men - bare et spørsmål.. Hvis du skulle sett for deg høyden på en eventuell drømmeprins, hadde han også vært ganske lav da? eller..?

Annonse

hehe - jeg har ikke noen sånne romantiske tanker som ville stoppet meg fra å starte et forhold. I så fall ville jeg aldri i livet ha endt opp med en mann som var 32 cm høyere enn meg sånn som Neo er *s*

Men - bare et spørsmål.. Hvis du skulle sett for deg høyden på en eventuell drømmeprins, hadde han også vært ganske lav da? eller..?

Hei Anki!

Hvis jeg eventuelt skulle hatt lyst på en prins, ville jeg nok helst likt at han var litt høyere enn drømmeprinsessen. Men ikke altfor høy, tror jeg.

Når deg gjelder disse jentene - jeg har liksom en romantisk forestilling om å kunne se noenlunde rett frem og inn i øynene hennes, kunne kysse munnen uten å bøye hodet stort opp eller ned...

Jeg føler meg litt dum...

Jeg har ingen spesiell preferanse egentlig. Jeg er selv 1.68 og har tidligere vært sammen med menn som er lavere eller like høye som meg. Det har jo sine fordeler å kunne stå ansikt til ansikt med noen, men jeg har ikke tenkt videre over det. Samboeren min nå er 1.88, altså 20 cm forskjell. Kroppsformen på lave og høye menn er jo vidt forskjellig, men jeg har ingen formening om det ene er bedre enn det andre.

Hei Anki!

Hvis jeg eventuelt skulle hatt lyst på en prins, ville jeg nok helst likt at han var litt høyere enn drømmeprinsessen. Men ikke altfor høy, tror jeg.

Når deg gjelder disse jentene - jeg har liksom en romantisk forestilling om å kunne se noenlunde rett frem og inn i øynene hennes, kunne kysse munnen uten å bøye hodet stort opp eller ned...

Jeg føler meg litt dum...

Tror ikke det er noen uvanlig tanke egentlig :) Kanskje du er veldig "praktisk romantisk" (om det er noe som heter det) :) for det må da være veldig praktisk om man var ganske like i høyde :)

Jeg har også en sånn "greie". Han må være endel høyere enn meg, minst 6 cm, helst mer. Jeg er høy selv, og jeg vil ha en mann som er såpass høy at jeg kan bruke sko med hæler uten måtte se ned på ham. Dessuten synes jeg de høye gutta er de fineste, da:-)

Jeg har også en sånn "greie". Han må være endel høyere enn meg, minst 6 cm, helst mer. Jeg er høy selv, og jeg vil ha en mann som er såpass høy at jeg kan bruke sko med hæler uten måtte se ned på ham. Dessuten synes jeg de høye gutta er de fineste, da:-)

Hva om de har lengre hår enn de er høye? Er det et pluss, eller ville du klipt han mens han sov?

Eller vil du at jeg skal gjøre det for deg engang han er veldig full? :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...