Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faen :)

Det er du som er for lav, jente! Hadde du vært 2.5 cm høyere så hadde jeg i forhold til dine mål vært akkurat passe! :)

Hehe... jeg kunne gjort mye for de to ekstra cm for mange år siden, men... jeg er nå bare lita da, sjø.

Synes det er greit jeg... er ikke på sjekker'n uansett! :)

Egentlig burde noen sende meg i seng nå... skal opp om fire timer... :-0 Får vente til badet blir ledig.

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

8

• Line

4

• flisa

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Hehe... jeg kunne gjort mye for de to ekstra cm for mange år siden, men... jeg er nå bare lita da, sjø.

Synes det er greit jeg... er ikke på sjekker'n uansett! :)

Egentlig burde noen sende meg i seng nå... skal opp om fire timer... :-0 Får vente til badet blir ledig.

Det er da faen og dere trønderbertene driver å maser om at noen skal sende dere i seng, da. Både du og Carlina! :)

Ville du gjort noe for de centimeterne? Hmmm... jeg har da utvilsomt møtt deg noen ganger, og jeg kan ikke akkurat se at du har vært så voldsomt lav :)

Hvis jeg kommer opp til Trondheim i løpet av vinteren for å se en hockeykamp, får jeg husly en natt, eller? :)

Jeg har aldri hatt noen prinsipper på det, men jeg er ganske høy selv (176) og har alltid falt for karer som er minst ti cm høyere enn meg. Flesteparten av de jeg har vært sammen med, har vært over 190 høye.

Men han som ble drømmeprinsen min, og som jeg er gift med nå, er med sine 180 cm den laveste mannen jeg har vært sammen med. Når jeg har høye hæler, er han lavere enn meg.

Så joda, man kan selvsagt ha sine ideer. Men det bør ikke være til hinder slik at man kanskje går glipp av den rette i en litt annen innpakning enn man har innbilt seg tidligere.

Gjest mislykket

Mange kvinner er høydefetisjister. For noen år tilbake var det noen som foretok en undersøkelse av "krav" de fleste kvinner setter frem i kontaktannonser etc. Gjennomgangstema var at "han" måtte være høyere enn "henne".

Det fins selvsagt unntak, men mens det er uproblematisk å finne par hvor han er et hode (om ikke mer) høyere enn henne, er det vanskelig å finne samme proposjonalitet hvor han er den laveste).

Her er vi fremme med en del "skjønnhetsidealer" som regjerner. Det kan være vanskelig å fri seg fra dem. Men det kan være lurt å være klar over dem. Og kanskje frigjøre seg litt.

Gjest mislykket

Jeg tror du er normal.

Lave menn har generelt mindre tjangs på damene enn høye menn, tror jeg.

Vennlig hilsen

...men generelt har du rett. Selv er jeg i tillegg til lav også feit. Og det gir meg et ekstra handicap.

.."høy, slank og mørk" er fremdeles et utbredt ideal. Trist for oss som går under betegenelsen "tjukkebollafeita".

Annonse

Jeg tror ikke noe på alskens teorier som reduserer det meste av menneskelig atferd, tenkning osv. til 'det var jo sånn da vi var primitive, gikk på jakt blablabla...'.

Om vi tiltrekkes av bestemte høyder og andre ytre egenskaper handler dette om personlige preferanser.

Jeg er en enkel kvinne og liker høye menn. En av grunnene er at jeg ikke synes noe særlig om fotkontakt under akten.

Det blir liksom litt anderledes i mitt indre øye å se for seg to damer - og høydene dem i mellom. - - - for om begge jentene vil ha en partner som er høyere enn seg - så får dere vel heller bytte på å gå med hæler? :-)

Ingenting av det man trodde spiller noen rolle, når man finner den man vil ha, - - øyenfarge, hårfarge, høyde vekt,- etc. etc. - man klarer bare ikke å se for seg sin fremtidige partner på forhånd. Så det er kansjke like greit å stille med et åpent sinn, så drømmepartneren ikke blir borte i filtreringsprossessen? :-)

(ikke noen sak å være høyere enn deg heller da, veslemor!) :-)

Det er da faen og dere trønderbertene driver å maser om at noen skal sende dere i seng, da. Både du og Carlina! :)

Ville du gjort noe for de centimeterne? Hmmm... jeg har da utvilsomt møtt deg noen ganger, og jeg kan ikke akkurat se at du har vært så voldsomt lav :)

Hvis jeg kommer opp til Trondheim i løpet av vinteren for å se en hockeykamp, får jeg husly en natt, eller? :)

Det var i min tidlige ungdom at jeg kunne tenkt meg å være litt lengre, men nå er jeg glad når jeg finner bukser som ikke kryper opp på leggen etter første vask :) Er fornøyd med de centimetrene jeg har, jeg.

Husly er ikke noe problem, det er bare å si fra når du trenger det! Litt barnestøy før klokka 20 må du regne med, da... det er ikke til å unngå.

:o)

Hva om de har lengre hår enn de er høye? Er det et pluss, eller ville du klipt han mens han sov?

Eller vil du at jeg skal gjøre det for deg engang han er veldig full? :)

Hmm. Dersom det hadde vært sånn at jeg hadde en kjæreste som hadde like langt hår som han var lang vil jeg vel tro at jeg hadde tenkt tanken, men jeg hadde neppe våget å gjøre det da han muligens hadde vært av den typen som sover lett. Han kunne kanskje også være en av de som ikke taklet slikt så bra, og kanskje til og med blitt voldelig? Det kunne endt med en grandios katastrofe. En saks kan gjøre stor skade, det er jeg rimelig sikker på.

En ting er i alle fall sikkert, jeg ville prøvd meg fram litt forsiktig med en barberhøvel først. Tatt et øyenbryn eller noe, bare sånn for å sjekke hvor lettvekket han egentlig var.

Jaja. Hva skal du ha for jobben, sa du?;-)

Annonse

Det blir liksom litt anderledes i mitt indre øye å se for seg to damer - og høydene dem i mellom. - - - for om begge jentene vil ha en partner som er høyere enn seg - så får dere vel heller bytte på å gå med hæler? :-)

Ingenting av det man trodde spiller noen rolle, når man finner den man vil ha, - - øyenfarge, hårfarge, høyde vekt,- etc. etc. - man klarer bare ikke å se for seg sin fremtidige partner på forhånd. Så det er kansjke like greit å stille med et åpent sinn, så drømmepartneren ikke blir borte i filtreringsprossessen? :-)

(ikke noen sak å være høyere enn deg heller da, veslemor!) :-)

Jeg jobber med å finne frem det åpne sinnet :)

Gratulerer med dagen som var forresten!

*klem*

Jeg har tidligere datet/vært sammen med jenter fra 161 cm til 178 cm - og min samboer er 174 cm. Selv er jeg 180 cm.

For meg finnes det ingen spesiell høyde på drømmepartneren.

Mulig det ville føles rart å ha en kjæreste som var høyere enn meg, men selv det tror jeg raskt ville blitt en vane.

Mvh

Hmm. Dersom det hadde vært sånn at jeg hadde en kjæreste som hadde like langt hår som han var lang vil jeg vel tro at jeg hadde tenkt tanken, men jeg hadde neppe våget å gjøre det da han muligens hadde vært av den typen som sover lett. Han kunne kanskje også være en av de som ikke taklet slikt så bra, og kanskje til og med blitt voldelig? Det kunne endt med en grandios katastrofe. En saks kan gjøre stor skade, det er jeg rimelig sikker på.

En ting er i alle fall sikkert, jeg ville prøvd meg fram litt forsiktig med en barberhøvel først. Tatt et øyenbryn eller noe, bare sånn for å sjekke hvor lettvekket han egentlig var.

Jaja. Hva skal du ha for jobben, sa du?;-)

Jeg hadde tenkt til å gjøre det gratis, eventuelt for litt betaling i natura, men etter å ha lest innlegget ditt så ble jeg noe skeptisk.

Jeg vet hvor hellig hår er for folk med langt hår. Har trossalt en gang, i min ungdom ymptet frampå om å gjøre det samme med en kompis med langt hår, og etter løfter om mord og fengselstraffer han lett ville sonet, så ble jeg naturlignok skeptisk!

:)

Jeg hadde tenkt til å gjøre det gratis, eventuelt for litt betaling i natura, men etter å ha lest innlegget ditt så ble jeg noe skeptisk.

Jeg vet hvor hellig hår er for folk med langt hår. Har trossalt en gang, i min ungdom ymptet frampå om å gjøre det samme med en kompis med langt hår, og etter løfter om mord og fengselstraffer han lett ville sonet, så ble jeg naturlignok skeptisk!

:)

Hehe. Får håpe han ikke ser dette. Da kommer han til å legge seg med pistolen under hodeputa hver kveld. Mannfolk og hår er et ømtålig tema. Det kvitter om det er for mye eller for lite av det;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...