Gjest Annonumi Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Hei hallo... Jente på 19.. meg. Jeg har litt lyst å ta piercing i nesen... En ring... Er det noen her som har piersa nesen som kan fortelle om det? Er det vondere enn andre plasser?Har tidligere tatt i navlen, haka og øyenbrynet... Godt herda, kan man si! hehe... Men når man tar piercing i nesen.. Kan man sette inn en ring da med en gang når hullet er tatt? Går det an å få en rung UTEN slik kule på...? Når man får ring i navlen eller øyenbrynet er det jo som regel ei kule på som holder sammen ringen på en måte... Men jeg synes ikke det er noe fint å h ai nesen. Hva betalte du for din eventuelt piercing i nesen? Gror nesepiercing igjen når man tar den ut? Håper på svar! Om du har linker til noen bra sider med bra bilder, tas det gjern eimot! 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Noe jeg så for litt siden var en kvinne som hadde festet en ordentlig okse-ring i nesen... Visstnok i solidaritet med all verdens dyr i fangenskap. Så veldig hipt, radikalt og alternativt ut. Men så så det litt vondt ut oxo. Lykke til! 0 Siter
petter smart Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Mulig jeg er konservativ, men piercing i nesen er det styggeste jeg ser på ei jente. Det hjelper lite om du du har kropp som en supermodell, verdens søteste ansikt og en personlighet som matcher. ÆSJ! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg piercet nesa i '95 og fikk en vanlig ring uten kule på. Det var ikke spesielt vondt, nesa er ikke så følsom. Tok ut ringen i '99 og nå er hullet grodd igjen, man kan så vidt se en liten prikk der. 0 Siter
jubaduba Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Hei! Jeg tok piercing i nesa for omtrent to mnd siden. Har ikke tatt noen andre steder så har ikke noe å sammenligne med når det gjelder smerter. Men det var iaff ikke noe særlig vondt. De to første månedene må du vel ha en i rustfritt stål. Jeg måtte derfor velge mellom noen få nesedobber, ingen ringer.. Men mulig utvalget er bedre andre steder. Syns å huske at jeg betalte 200 for jobben og 100 for dobben (sånn ca) Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.