Gå til innhold

G-string (for dere med litt store barn)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig - men hva gjør man? :-)

mor til siste 11-åring i klassen som ikke har fått - før i dag....

Skjønner at det må være vanskelig, men jeg hadde aldri gitt meg på det der... Vet hun at voksne syns det ser beinteit ut? Ikke si at de bruker bh også?

Annonse

Skjønner at det må være vanskelig, men jeg hadde aldri gitt meg på det der... Vet hun at voksne syns det ser beinteit ut? Ikke si at de bruker bh også?

Jeg har hatt pupper sidne 5klasse og har derfor brukt BH-siden det.

G-streng der i mot er jeg ening. Aldri i verden om mine barn skal få bruke det før de betaler dem selv;-)

11 år - hun er den siste i klassen.....men jeg kjøpte i bomull.....hun begynner med de i dag.....hun vil sikkert ikke like dem! *s*

Nei kjøp de litt i minste laget....:)

Jeg var sikkert godt over tjue da jeg kjøpte min første string-truse, jeg husker jeg synes det var så flaut at jeg ba dama pakke den inn fordi det liksom skulle være en gave.

Jeg var sikkert godt over tjue da jeg kjøpte min første string-truse, jeg husker jeg synes det var så flaut at jeg ba dama pakke den inn fordi det liksom skulle være en gave.

Hehe. Tenker hun lurte litt på hvem det skulle være gave til...

Jo - hun har fått høre ALT :-) egentlig er hun veldig fornuftig - hehe,- jeg spurte om hun ikke ville ta hull i ørene samtidig, da svarte hun; "den dagen dere pynter liket mitt, så kan dere godt fikse det!" - hehehe - makabert men morsomt.

Fantes det slike da du var 20 da? .-O

Annonse

Fantes det slike da du var 20 da? .-O

...forresten, dette skjedde vel når jentungen var rundt 5-6 år, vi sto begge på badet å holdt på å kle på oss. Plutselig begynte hun å hylgrine og jeg lurte forskrekket på hva det var......"MÅ jeg gå med sånne underbukser som deg når jeg blir voksen?" hikstet hun frem.....hun hater nemmelig når trusene går "inn" i rumpa :)

...forresten, dette skjedde vel når jentungen var rundt 5-6 år, vi sto begge på badet å holdt på å kle på oss. Plutselig begynte hun å hylgrine og jeg lurte forskrekket på hva det var......"MÅ jeg gå med sånne underbukser som deg når jeg blir voksen?" hikstet hun frem.....hun hater nemmelig når trusene går "inn" i rumpa :)

hehehe, jeg er forsåvidt enig med henne - det er ikke alle string-trusene som er gode - men de billige på H&M er faktisk ikke så verst!

Underlig å lese svarene fra endel her. Har dere en bedre begrunnelse for å nekte enn at dere synes det ser teit ut? Vi snakker om et klesplagg, ikke om piercinger eller tatoveringer som aldri går bort. Dette skjønner jeg ikke.

enig, -dumt å si nei for å si nei liksom.....det går sjelden hjem hos podene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...