Gå til innhold

Angre bestilling av svar fra fagperson?

Anbefalte innlegg

Gjest litt engstelig nå

La inn et innlegg 18/10 på gynekologiforum, med ønske om svar fra fagperson. (Blør og Blør, tar aldri slutt?)

Nå har det gått så lang tid, og jeg har fått svar fra sykehuslege istedenfor, og ønsker å trekke bestillingen.

Hvordan går jeg frem? Jeg har ikke tatt vare på referansenummer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77910-angre-bestilling-av-svar-fra-fagperson/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt engstelig nå

Kan du ikke bare finne linken til ditt innlegg og be webmaster seltte det? kan ikke tenke meg du må betale så lenge ingen enda har svart.

:-)

lykke til!

Jeg la inn samme spørsmål til webbis, håper han tar seg bryet med å hjelpe. Synes det er for dyrt å betale 100 kroner når det tar mer enn tre dager å få svar....

Jeg la inn samme spørsmål til webbis, håper han tar seg bryet med å hjelpe. Synes det er for dyrt å betale 100 kroner når det tar mer enn tre dager å få svar....

Jeg synes det er rådyrt okkesom, jeg... det kan ikke kompensere for et vanlig legebesøk uansett, så jeg kommer aldri til å benytte meg av den der svartjenesten. Da er det greiere å ringe min egen lege, og få et ordentlig svar...

Jeg synes det er rådyrt okkesom, jeg... det kan ikke kompensere for et vanlig legebesøk uansett, så jeg kommer aldri til å benytte meg av den der svartjenesten. Da er det greiere å ringe min egen lege, og få et ordentlig svar...

....egentlig tror jeg de angrer på den dagen da de fant på hele DOL :)

Annonse

....egentlig tror jeg de angrer på den dagen da de fant på hele DOL :)

*Ler*

Kanskje det ;)

Synes Dol er et ypperlig tidsfordriv jeg, men jeg orker ikke betale for å få et svevende svar... :) Da er det like greit å få svar fra andre med samme erfaringer, det hender man blir litt klokere av det også! Hehe...

Nå smelter all snøen bort her i Trøndelagen...

*Ler*

Kanskje det ;)

Synes Dol er et ypperlig tidsfordriv jeg, men jeg orker ikke betale for å få et svevende svar... :) Da er det like greit å få svar fra andre med samme erfaringer, det hender man blir litt klokere av det også! Hehe...

Nå smelter all snøen bort her i Trøndelagen...

Da bor du på en annen kant av byen enn meg...smelter ikke mye her nei!

Bjørka er forresten grønn ennå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...