Gå til innhold

idiotisk spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest drømmeren

Dersom du følte alt stemte i forhold til partneren din, dvs. kjemi, utseende, smak, sex. På tross av dette føler at h*n er rett og slett "litt dum". Krever jeg for mye.

Ville du fortsatt forholdet på de premissene?

Vi _kan_ prate godt sammen, men det skiller noen hjerneceller mellom oss.

Hva ville du valgt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77924-idiotisk-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er mange karar som likar dumme kvinnolk - dei er lettare

å handtere,heitest det. Men om det ikkje er di erfaring at

regelen gjeld vice versa, så er det vel berre å gjeva han på båten!

....men hvor smarte er egentlig de mennene som foretrekker de dumme damene?

Akkurat ja :)

....men hvor smarte er egentlig de mennene som foretrekker de dumme damene?

Akkurat ja :)

De fleste menn foretrekker vel en person på eget intelligensnivå eller litt under.

Tror en del er litt nervøse for å rote seg borti en kvinne med høyere intelligens enn dem selv, men at dette er et mindre problem jo høyere intelligens en mann har selv.

Og da er det klart at menn som ligger et par hakk under gjennomsnittet, og som kanskje har ekstra komplekser for sin lave intelligens, enda oftere enn gjennomsnittlige vil foretrekke jenter som er på eget eller lavere nivå.

Gjest drømmeren

Det er vel en grunn til at de foretrekker dumme damer ja. Så slipper de å bli avslørt selv.

Egentlig så undrer jeg litt på forskjellen. Dersom en kvinne er litt "dummere" enn mannen så er det greit, omvendt ikke. Hvorfor er det slik? I de fleste forhold hittil så har jeg vært den intelligente, kan være jeg leter på feil plass. Men hvorfor skulle ikke en kvinne kunne møte en mann som ikke er på hennes nivå og kunne ha det greit med han? På samme måte som en mann møter en kvinne som er under ham i intelligens og har det bra sammen?

Forstå det den som kan.

Annonse

Egentlig så undrer jeg litt på forskjellen. Dersom en kvinne er litt "dummere" enn mannen så er det greit, omvendt ikke. Hvorfor er det slik? I de fleste forhold hittil så har jeg vært den intelligente, kan være jeg leter på feil plass. Men hvorfor skulle ikke en kvinne kunne møte en mann som ikke er på hennes nivå og kunne ha det greit med han? På samme måte som en mann møter en kvinne som er under ham i intelligens og har det bra sammen?

Forstå det den som kan.

Ikke aksepterer kvinner at mannen har dårligere utdannelse, lavere status i jobb eller lavere lønn heller.

Og så sier de at de vil ha likestilling :-)

Gjest drømmeren

Det er mange karar som likar dumme kvinnolk - dei er lettare

å handtere,heitest det. Men om det ikkje er di erfaring at

regelen gjeld vice versa, så er det vel berre å gjeva han på båten!

Lettere å håndtere? ja.....kanskje han er lettere å håndtere da.

Er du av samme oppfatning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...