Gå til innhold

Hva synes du barnet skal hete?

Gjest Kjærlighetsbarnet til Märtha og Ari

Anbefalte innlegg

Joda, jeg har et annet navn...hehe.. Det ligner faktisk veldig på ditt til og med :)

Åja...

*later som om jeg husker*

:)

Jeg tror jeg er verdens dårligste til å huske navn. Med mindre navnet er veldig unormalt eller morsomt, så husker jeg det ikke.

Jeg er helt plante i forhold til navn...

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

8

• tonie

5

• carma

3

• Velouria

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hva de kommer til å velge? Tenk deg det mest svulstige og pretensiøse navnet du vet om, og gang det med hundre. Da begynner vi vel å nærme oss..

Hadde det vært opp til meg, ville de valgt et godt, tradisjonelt navn som Ingrid,Ragnhild, Sverre, Olav o.l.

Annonse

Nå vet jeg det!

Blir det ei jente kommer hun selvsagt til å hete Lucia!

De er jo veldig glad i lys, har sett lyset osv. pluss at Ari fridde til Märtha på Luciadagen 13 des.

Til mitt forsvar: -hvorfor jeg husker datoen er at jeg kjørte til Skedsmokorset å bruke 3000,- på ulltøy.. og hørte på P1.

Nå vet jeg det!

Blir det ei jente kommer hun selvsagt til å hete Lucia!

De er jo veldig glad i lys, har sett lyset osv. pluss at Ari fridde til Märtha på Luciadagen 13 des.

Til mitt forsvar: -hvorfor jeg husker datoen er at jeg kjørte til Skedsmokorset å bruke 3000,- på ulltøy.. og hørte på P1.

Hehe... var du på låvesalg?

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...