Gjest http://www.lofri.com/ Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Vi vil ha tilbake de gamle LOFRIE tampongene! Tamponger skal ikke loe! Skriv under!! http://www.lofri.com/ 0 Siter
Line Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har absolutt ikke problemer med loing i det hele tatt. Bruker Ob fleur... hvorfor ikke bare bytte til et merke som ikke loer, da? 0 Siter
Tornerose Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Bytt til et annet merke da, det er vel ikke så vanskelig. 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har absolutt ikke problemer med loing i det hele tatt. Bruker Ob fleur... hvorfor ikke bare bytte til et merke som ikke loer, da? Den "nye" typen ob fleur loer mye mer enn de gamle.. Var rundt i fler butikker for å få tak i den "gamle" typen. 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har absolutt ikke problemer med loing i det hele tatt. Bruker Ob fleur... hvorfor ikke bare bytte til et merke som ikke loer, da? De som var skal vekk....så det er ikke så enkelt å velge lenger - det er tyskerne som vil at lekkasje er viktigere enn lofrihet, -og de to ønskene kan ikke kombineres....:-( 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Bytt til et annet merke da, det er vel ikke så vanskelig. Bortsett fra Tampax - som er vanskelig å gjemme i bukselomma på vei inn til doen på jobben - og derfor vil jeg ikke bruke de - -- hvilke andre slag finnes det????? 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Bortsett fra Tampax - som er vanskelig å gjemme i bukselomma på vei inn til doen på jobben - og derfor vil jeg ikke bruke de - -- hvilke andre slag finnes det????? Jeg tror kanskje Always har tamponger også. Bortsett fra det, så synes jeg også de "gamle" ob`ene var best..! Jeg har skrivd under:) 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg tror kanskje Always har tamponger også. Bortsett fra det, så synes jeg også de "gamle" ob`ene var best..! Jeg har skrivd under:) Jeg har også skrevet under. Man kan ikke forandre på SÅNT da! :-) Tenk hvordan våre formødre hadde det! - De heklet seg bind, som de stappet med gamle stoffkluter -......æææææsj 0 Siter
Tornerose Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Bortsett fra Tampax - som er vanskelig å gjemme i bukselomma på vei inn til doen på jobben - og derfor vil jeg ikke bruke de - -- hvilke andre slag finnes det????? Always tamponger 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Always tamponger oki! Da skal jeg prøve de neste gang! :-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 oki! Da skal jeg prøve de neste gang! :-) Jepp, jeg bruker bare dem. Loer ikke, har en behagelig form og utvider seg i bredden ikke lengden. 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Jepp, jeg bruker bare dem. Loer ikke, har en behagelig form og utvider seg i bredden ikke lengden. Er det noen ulemper om de utvider seg i lengden da? ; - - - tenker aldri over sånt jeg! hehe 0 Siter
Tornerose Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Er det noen ulemper om de utvider seg i lengden da? ; - - - tenker aldri over sånt jeg! hehe Tampax utvider seg i lengden, synes de blir ubehagelige og så lekker de. 0 Siter
Gjest klamydia Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Og hva gjør det om tampongene loer? De gjør jo ikke det inni skjeden når de blir våte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.