Gå til innhold

Underskriftskampanje for lofrie tamponger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har absolutt ikke problemer med loing i det hele tatt. Bruker Ob fleur... hvorfor ikke bare bytte til et merke som ikke loer, da?

Skrevet

Bytt til et annet merke da, det er vel ikke så vanskelig.

Gjest Aandily
Skrevet

Jeg har absolutt ikke problemer med loing i det hele tatt. Bruker Ob fleur... hvorfor ikke bare bytte til et merke som ikke loer, da?

Den "nye" typen ob fleur loer mye mer enn de gamle..

Var rundt i fler butikker for å få tak i den "gamle" typen.

Skrevet

De som var skal vekk....så det er ikke så enkelt å velge lenger - det er tyskerne som vil at lekkasje er viktigere enn lofrihet, -og de to ønskene kan ikke kombineres....:-(

Skrevet

Bytt til et annet merke da, det er vel ikke så vanskelig.

Bortsett fra Tampax - som er vanskelig å gjemme i bukselomma på vei inn til doen på jobben - og derfor vil jeg ikke bruke de - -- hvilke andre slag finnes det?????

Skrevet

Bortsett fra Tampax - som er vanskelig å gjemme i bukselomma på vei inn til doen på jobben - og derfor vil jeg ikke bruke de - -- hvilke andre slag finnes det?????

Jeg tror kanskje Always har tamponger også. Bortsett fra det, så synes jeg også de "gamle" ob`ene var best..!

Jeg har skrivd under:)

Skrevet

Jeg tror kanskje Always har tamponger også. Bortsett fra det, så synes jeg også de "gamle" ob`ene var best..!

Jeg har skrivd under:)

Jeg har også skrevet under. Man kan ikke forandre på SÅNT da! :-)

Tenk hvordan våre formødre hadde det! - De heklet seg bind, som de stappet med gamle stoffkluter -......æææææsj

Skrevet

Always tamponger

Skrevet

Always tamponger

oki! Da skal jeg prøve de neste gang! :-)

Skrevet

oki! Da skal jeg prøve de neste gang! :-)

Jepp, jeg bruker bare dem. Loer ikke, har en behagelig form og utvider seg i bredden ikke lengden.

Skrevet

Jepp, jeg bruker bare dem. Loer ikke, har en behagelig form og utvider seg i bredden ikke lengden.

Er det noen ulemper om de utvider seg i lengden da? ;:) - - - tenker aldri over sånt jeg! hehe

Skrevet

Er det noen ulemper om de utvider seg i lengden da? ;:) - - - tenker aldri over sånt jeg! hehe

Tampax utvider seg i lengden, synes de blir ubehagelige og så lekker de.

Gjest klamydia
Skrevet

Og hva gjør det om tampongene loer? De gjør jo ikke det inni skjeden når de blir våte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...