Gå til innhold

Jævla irriterende.

Anbefalte innlegg

Jeg var ute og gikk i stad. En liten rusletur på vinterføret. Jeg gikk over en vei. Det var is på veien, og jeg sklei. Jeg gikk rett på snørra. Baklengst, og ut i veien der bilene kjørte. En bil kom mot meg i en heidundranes fart i det jeg ligger nærmest vannrett i luften. Jeg hørte bremsene hans, og jeg skrek. Et skikkelig skrik. Total noia var det jeg fikk. Vi snakker her langt verre enn de verste fyllenerver man kan tenke seg.

Det var heldigvis en mann bak rattet på bilen, så han fikk ikke panikk, men manøvrerte kjøretøyet på best mulig måte i en annen retning av meg som fortsatt lå vannrett i luften.

Det er begrenset hvor lenge man kan ligge vannrett i luften, så jeg ramlet selvsagt ned med bakhodet først, men kom meg fort på beina igjen. Jeg vinka sjåføren videre da jeg hadde konstantert at jeg var uskadd.

Totalt shaky steavens ruslet jeg inn, med angst i blikket, noia i tarmen, og en hånd så sjelvende at jeg nesten ikke klarte å vri om nøkkelen til døra. Bilen kom trossalt fort, og jeg ser den for meg enda når jeg lukker øynene.

Oki, her er problemet: når jeg så meg i speilet så ser jeg at håret mitt har blitt hvitt! Jeg trodde først det var snø, men det viste seg at det ikke var det likevel. Dette skjedde for ca 45 min siden, og håret mitt er fortsatt hvitt. Ganske skremmende faktisk.

Jeg forstår nå at det var sjokket i forhold til nesten å bli truffet av denne bilen som har framskyndet aldringsprosessen. Jeg har lest om sånt tidligere.

Hvor lang tid vil det gå før håret blir mørk blondt igjen? Jeg er veldig utseendefiksert, og kan da for faen ikke gå rundt å se sånn ut.

For akkurat nå ser jeg ikke ut.

Hva bør jeg gjøre? Jeg har ikke noe hårfarge her heller.

Jeg har også jævli vondt i hodet, og nervene i forhold til å skulle bli permanent hvithåret i en alder av 28, er svært skremmende.

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78000-j%C3%A6vla-irriterende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Driver du gjøn med oss eller?

Leste et sted at en lege sa at det at en kunne bli grå-/hvithåret over natta pga sjokk var bare tull og gammelt folkesnakk. Men leger nekter jo både for det ene og andre som menigmann opplever. Har hørt slike historier før.

Men, ærlig talt, du tuller?

Hvis ikke får du ta deg en stiv konjakk eller noe. Nå begynner 24 snart også, så får du noe annet å tenke på!

Fint du overlevde da!

Så får vi bare være på utkikk etter folk i nabolaget med hvitt hår imorgen, så får vi jo spora deg opp! (Så sant du ikke tuller altså...)

NB! Jeg søkte på ACN istad og da fikk jeg opp et innlegg fra det hvor du nevnte selskapet. Vet du noe om det? Det er jeg som har skrevet innlegget 'ACN-erfaringer?'.

So long!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78000-j%C3%A6vla-irriterende/#findComment-402196
Del på andre sider

Annonse

Dette er selvsagt jævla skummelt! Er du hvithåret i morgen også, tar du selvsagt bare høvlen og shaver alt. Altså ingen stor krise egentlig, siden du tross alt kom helskinnet fra det.

Forresten anbefaler jeg deg at du kjøper deg en Ryan Adams cd, som plaster på såret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78000-j%C3%A6vla-irriterende/#findComment-402269
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...