Gå til innhold

svimmel på trening

jubaduba

Anbefalte innlegg

Hei!

I det siste har jeg blitt litt uvel når jeg har trent styrke på helsestudiet.

Jeg blir svimmel, småkvalm og synet blir uskarpt.

Jeg pleier å spise en liten stund før jeg trener, så tror ikke det har noe med det å gjøre.

Har ikke trent noe spesielt hardere nå enn tidligere så syns det er rart om det er fordi jeg trener for hardt.

Noen som har lignende erfaringer eller som har peiling på hva dette kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at det hjelper deg kan jeg si at det der skjer med meg noen ganger også. Aner ikke hvorfor. Det kan faktisk sitte i en stund etter treningen også hos meg -men det er stort sett hvis jeg har en veldig tung økt at det skjer. Muligens er dét sammenhengen, vet ikke..

Håper noen som vet svarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Higgins

Kan det være pga blodtrykksfall? F.eks pga at du kjører beina hardt, og så reiser deg opp? (= "alt" blodet i beina, "null" til hodet?) Det du beskriver, kan iallfall tolkes som blodtrykks-symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...