jubaduba Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei! I det siste har jeg blitt litt uvel når jeg har trent styrke på helsestudiet. Jeg blir svimmel, småkvalm og synet blir uskarpt. Jeg pleier å spise en liten stund før jeg trener, så tror ikke det har noe med det å gjøre. Har ikke trent noe spesielt hardere nå enn tidligere så syns det er rart om det er fordi jeg trener for hardt. Noen som har lignende erfaringer eller som har peiling på hva dette kan komme av? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Uten at det hjelper deg kan jeg si at det der skjer med meg noen ganger også. Aner ikke hvorfor. Det kan faktisk sitte i en stund etter treningen også hos meg -men det er stort sett hvis jeg har en veldig tung økt at det skjer. Muligens er dét sammenhengen, vet ikke.. Håper noen som vet svarer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Kan det være pga blodtrykksfall? F.eks pga at du kjører beina hardt, og så reiser deg opp? (= "alt" blodet i beina, "null" til hodet?) Det du beskriver, kan iallfall tolkes som blodtrykks-symptomer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.