Gå til innhold

Jævla irriterende 4.

Anbefalte innlegg

Og nå når jeg kom ut av dusjen, med opphovnet nyshavet hode, ny shavet øyevipper, og hvitmaling som har nådd helt ned til brysthåret og kølla, så så jeg meg også nødt til å shave brystkassa og pikken.

Dette er faktisk ikke noe å le av, men blodig alvor. Blodig fordi skjelvende hender og shaving av kølle, ikke er forenelig med lite blod.

Jeg tømte så på litt whitesprit for å få bort hvitfargen på kølla, noe som resulterte i redselsfulle skrik og naboer på døra. Whitesprit i åpne sår er visstnok ikke tingen.

Når jeg åpnet døra, i min noe spesielle tilstand, var det to naboer som skrek, og flere meldte sin ankomst i gangen.

Bilder ble tatt, en hund gjødde, og jeg trakk meg stillt tilbake for å onanere. Det var heller ikke spesielt lurt da jeg fortsatt hadde maling på hendene, og jaggu klistret ikke hendene seg fast på kølla. Dette var rimelig bisart, men faktisk ganske opphissende. Jeg dro hendene løs, med påfølgende hud, og jeg tror det blir flere dager til jeg igjen vil nyte en god runk.

Moralen er å holde seg unna glattisen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78129-j%C3%A6vla-irriterende-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh...

Det var morro så lenge det varte, men nå dro du den litt for langt.

Jeg hadde ikke forventet at noen skulle tro meg, og at jeg egentlig måtte gi meg etter første innlegg.

Når folk likevel trodde meg helt ut i innlegg tre, så var det faen skjæra meg på tide å gi seg :)

Annonse

Forstoppelse kunne helt klart forbedre stilen på løpingen din i dagene framover...;)))

=o)

Jeg løper da ikke. Ærlig talt! :)

Helvete. Jeg skulle egentlig vært på vei til Sarpsborg om noen minutter, men været er så grusomt og trafikken er vel så ekstrem, at det ikke blir noe hockeykamp i dag.

Men til lørdag er det VIF! :)

Jeg løper da ikke. Ærlig talt! :)

Helvete. Jeg skulle egentlig vært på vei til Sarpsborg om noen minutter, men været er så grusomt og trafikken er vel så ekstrem, at det ikke blir noe hockeykamp i dag.

Men til lørdag er det VIF! :)

Det var da dere kommer til å tape det,ikke sant??

=o)

Annonse

Det var da dere kommer til å tape det,ikke sant??

=o)

Nja... tror kanskje vi vil revansjere det ekstremt bitre tapet på Jordal, hvor vi ledet 4 - 2, det var 3 minutter igjen, og VIF vant 5 - 4.

Det blir en vrien kamp, men det skal bli spennende :)

Lørdag også, vettu. Da kan man til og med ta noen øl før og etter kampen! :)

Nja... tror kanskje vi vil revansjere det ekstremt bitre tapet på Jordal, hvor vi ledet 4 - 2, det var 3 minutter igjen, og VIF vant 5 - 4.

Det blir en vrien kamp, men det skal bli spennende :)

Lørdag også, vettu. Da kan man til og med ta noen øl før og etter kampen! :)

Det er ju ett must med øl foran kamp på lørdager...

Blir spennende det ja,mener jeg husker den kampen gitt..fra tv..

Jo mer, jo bedre!

Ikke tenk slavisk på å dytte i deg nøyaktig 3 liter, men gjør som jeg sa. Altså, ta et glass vann hver gang du er i nærheten av en spring.

Dårlig med tv-kamper enda, men de kommer en gang i november. På mandager.

3 dager på jobb nå, og så fri i hele helgen. Skal bli godt. For ikke å snakke om artig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...