serendipity Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Er plaget av ganske mye vannansamlinger i kroppen. Har brukt noe reseptfritt på apoteket, (Uvacin, tror jeg det heter)Det fungerer ikke. Har prøvd druer, jordbær og stangselleri, som jeg har hørt hjelper. Noen som har noen andre forslag? Er liksom ikke så ille at jeg trenger legehjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har du prøvd Lasix ( reseptfritt det også) ? Det hjalp meg i alle fall ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frio Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Te og kaffe er vanndrivende. Styr unna saltholdig mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har du prøvd Lasix ( reseptfritt det også) ? Det hjalp meg i alle fall ! hei:-) Lasix er langt ifra reseptfritt i Norge, og de er livsfarlige å bruke uten i samråd med legen.Vet hva jeg snakker om i og med at jeg holdt på å dø av Lasix pga hjertestans. TINY 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juana Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kruspersille er svært vanndrivende. Jeg er periodevis plaget med mye vann i kroppen. Leste en gang at kruspersille hjalp, så jeg åt en hel bunt over en dag,med det resultatet at det kjentes ut som at jeg hadde tatt av 5 kilo på ett døgn. Flott om du skal på fest eller noe, men du må starte dagen før,for det blir en del toalettbesøk. Kruspersille vil få det til å sildre ! Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redd for dehydrering Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kruspersille er svært vanndrivende. Jeg er periodevis plaget med mye vann i kroppen. Leste en gang at kruspersille hjalp, så jeg åt en hel bunt over en dag,med det resultatet at det kjentes ut som at jeg hadde tatt av 5 kilo på ett døgn. Flott om du skal på fest eller noe, men du må starte dagen før,for det blir en del toalettbesøk. Kruspersille vil få det til å sildre ! Lykke til ! Kan man bli dehydrert hvis man spiser for mye kruspersille? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juana Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kan man bli dehydrert hvis man spiser for mye kruspersille? Det tror jeg ikke, jeg åt på en dag, en hel potte med kruspersille. Det holder nok med det halve eller mindre for deg. Jeg bare testet med litt mye,og jeg ble ikke dehydrert i det hele tatt, følte meg bare slankere og lettere. Ingen plager i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.