Gå til innhold

Jo man får hodepine av vann!!

Anbefalte innlegg

Da er det helt sikkert det som gir deg hodepine.

Jeg drikke en del kaffe hver dag på jobben, og har aldri hodepine i ukedagene.

Men i helgene kan det hende at jeg ikke lager noe morgenkaffe, og da kan jeg faktisk få hodepine. Det går over etter en kaffe eller to:-)

Mvh

Ok da koker jeg kaffe i morgen...;))

Fortsetter under...

Hvis du drikker en kanne kaffe daglig, og du tar pauser fra det, så kan dette medføre hodepine.

Dette er et velkjent problem blant kaffedrikkere som plutselig slutter å drikke kaffe.

Men 1.5 liter vann er lite, så øk gradvis. Om noen uker drikker du glatt 5 liter! :)

Helvete heller,jeg drikker bare det jeg må...tre liter er nok!!

Fem liter du...sekkert...;/

=o)

Må du drikke sååå mye da?

Når man får hodepine av store mengder vann som man ikke er vant med, så er det visst kroppen som skiller ut avfallsstoffer. Noen får arrestere meg hvis jeg tar feil :o)

Jo men nå skal jeg drikke litt kaffe i tilleg,så får vi se...

Gjest Uglemor

Nei jeg skal få i meg 1,5 liter til,jeg drikker vannet romtemperert....Kanskje jeg skulle begynne med en dram på annenhvert glass ja..he he he

Men takk for opplysningene!

=o)

Hvorfor i all verden skal du tylle i deg så store mengder vann, da??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...