Gå til innhold

Julegave til kjæresten min

Anbefalte innlegg

Mulig at señoritaene er bedre å se på i syden. Jeg har aldri vært i England, ikke ser jeg på damer heller, så det vet jeg fint lite om ;)

Så du kom deg opp, altså?

Kommer meg alltid opp på jobb. Er flink sånn sett!

Sov jævlig godt i natt. Fikk en sovepille av en kompis, for å få igjen døgnrytmet min, og jaggu sov jeg ikke fra jeg la hodet på puta og til klokka ringte! :)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• mariaflyfly

14

• Line

5

• Pappa Bjørn

1

Mest aktive i denne tråden

Du finner nok av den type butikker i Soho! :o) Noe for enhver smak, med andre ord!

Slike butikker finnes også i Istedgade, og veien er ikke bare kortere til køben, men øllen er også billigere der.

Sist jeg var i Danmark fant halvparten av oss gutta disse grisete shappene for ufine, så 5 av oss satt seg heller på Spunk Bar, mens de andre 5 romsterte rundt i disse butikkene, en hel dag.

Spunk Bar er ikke så spennende som navnet skulle tilsi. Bare så det er sagt.

:)

Slike butikker finnes også i Istedgade, og veien er ikke bare kortere til køben, men øllen er også billigere der.

Sist jeg var i Danmark fant halvparten av oss gutta disse grisete shappene for ufine, så 5 av oss satt seg heller på Spunk Bar, mens de andre 5 romsterte rundt i disse butikkene, en hel dag.

Spunk Bar er ikke så spennende som navnet skulle tilsi. Bare så det er sagt.

Ikke nok med at du er enkel sjel, dine venner er faen meg enda enklere! :o)

Annonse

Kommer meg alltid opp på jobb. Er flink sånn sett!

Sov jævlig godt i natt. Fikk en sovepille av en kompis, for å få igjen døgnrytmet min, og jaggu sov jeg ikke fra jeg la hodet på puta og til klokka ringte! :)

Det hørtes bra ut! Du må'kke bli avhengig da! Hehe...

Her var det kaos i natt, så rare søvnen ble det ikke. får ta det igjen om et par ukers tid... :)

Annonse

Det hørtes bra ut! Du må'kke bli avhengig da! Hehe...

Her var det kaos i natt, så rare søvnen ble det ikke. får ta det igjen om et par ukers tid... :)

Tror det skal mer enn 1 pille til for å bli avhengig, og selv en periode for noen år siden hvor jeg dytta innpå noen sånne i ny og ne, så var ikke det noe mas.

Man sover jævlig godt med slike. En behagelig søvn, og jeg våkner alltid våken og opplagt etter en god natts søvn.

Nja... sex er vel ikke nødvendigvis primitivt. I hvertfall ikke om man gjør det med slik stil, fintfølenhet, ekspertise, følsomhet og dyktighet, som undretegnede :)

Nei, det er klart. Men alle kan jo ikke være like dyktige som deg, vøttø. :o)

Tror det skal mer enn 1 pille til for å bli avhengig, og selv en periode for noen år siden hvor jeg dytta innpå noen sånne i ny og ne, så var ikke det noe mas.

Man sover jævlig godt med slike. En behagelig søvn, og jeg våkner alltid våken og opplagt etter en god natts søvn.

Jeg vet :) Jeg har brukt dem de gangene jeg har flydd over til California, for jeg har ikke nubsjans til å få sove på fly. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...