Gå til innhold

Årets konsertopplevelse!

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke mange Prince-fan her inne, men dere gikk virkelig glipp av en stor konsertbegivenhet i går! Jeg har vært på mange konserter i mitt liv, men aldri opplevd noe så funky og herlig! Jeg er fortsatt helt gira jeg, et døgn etterpå!

*springer for å skru opp musikken*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78192-%C3%A5rets-konsertopplevelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva annet kan jeg si enn WOW! Jeg har ikke landet ned på jorda enda.

Hvor satt du?? Var du på soundchecken?

Jeg satt midt på første rad :) Og ja - jeg var på soundchecken. Fantastisk dag - fra vi startet å stå i kø og til vi kom hjem i 3-tida om natta!

Jeg satt midt på første rad :) Og ja - jeg var på soundchecken. Fantastisk dag - fra vi startet å stå i kø og til vi kom hjem i 3-tida om natta!

Jeg satt også på første rad! Litt ut på venstre side da.

Var du hun som brakk helen på støvletten??

Annonse

Nei jeg brakk ikke noen hæl - hadde på meg armyboots jeg. Jeg var derimot en av de som organiserte køa.

Åja, kanskje du var hun med lyst hår da? Eller hun som sjekket lommene våre? Eller..hmmm...?

Uansett...bedre live konsert skal man lete lenge etter!

Åja, kanskje du var hun med lyst hår da? Eller hun som sjekket lommene våre? Eller..hmmm...?

Uansett...bedre live konsert skal man lete lenge etter!

Neida - var ingen av vaktene. Men mens vi ventet på soundchecken så var vi 4 stk som organiserte kø, sånn at folk gikk inn etter den rekkefølgen de kom til konserthuset (mer eller mindre iallefall). Jeg var en av de jeg. På scenen var jeg også :)

Neida - var ingen av vaktene. Men mens vi ventet på soundchecken så var vi 4 stk som organiserte kø, sånn at folk gikk inn etter den rekkefølgen de kom til konserthuset (mer eller mindre iallefall). Jeg var en av de jeg. På scenen var jeg også :)

Aha...du var på scenen du altså! Jeg må vel ha sett deg da, (selv om jeg var halvt bevisstløs der jeg stod) hehe...Såååå nær Prince.. ;)

Jeg kan faktisk ikke huske mange detaljer av hva som hendte, må ha vært i en slags Prince-rus...

Var vel gøy å være på scena kan jeg tenke meg!

Aha...du var på scenen du altså! Jeg må vel ha sett deg da, (selv om jeg var halvt bevisstløs der jeg stod) hehe...Såååå nær Prince.. ;)

Jeg kan faktisk ikke huske mange detaljer av hva som hendte, må ha vært i en slags Prince-rus...

Var vel gøy å være på scena kan jeg tenke meg!

Skjønner hva du mener om å ha vært i rus. Folk har spurt meg om hva han spilte, og det har jeg virkelig problemer med å huske. Det var bare fantastisk musikk hele tiden! To av de jeg var sammen med skal til Køben på fredag - og jeg skulle gjerne vært med! Det blir liksom ikke nok med "bare" en konsert!

Gjest princessaHØYpåPrinceRus

Skjønner hva du mener om å ha vært i rus. Folk har spurt meg om hva han spilte, og det har jeg virkelig problemer med å huske. Det var bare fantastisk musikk hele tiden! To av de jeg var sammen med skal til Køben på fredag - og jeg skulle gjerne vært med! Det blir liksom ikke nok med "bare" en konsert!

Vet hva du mener. Når han først er i Europa så er det jo kriminelt å ikke dra på så mange som mulig.

Men det er jo jobb/skole og mangel av penger som kommer i veien....

Får krysse fingrene på at han kommer på snarlig gjensyn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...