Gå til innhold

Er du for følsom?

Anbefalte innlegg

Det er viktig å vise følelser overfor omverdenen. Vi er en kompisgjeng, bestående av 7 meget følsomme menn og gutter, som kommer sammen en gang i måneden for å drikke rødvin og kose oss. De er så søte... Vi leier gjerne en film, f.eks Broene i Madison County. Hver gang det skjer noe som vekker noen følelser hos en av oss, stopper vi filmen og diskuterer dette skikkelig. Vi gir oss ikke før vi har snakket skikkelig ut om dette.

Spesielt setter jeg meget stor pris på at conan og SierDuDet er med. Uten dem vet jeg ikke hvordan ting hadde vært. De er SÅ gode, de guttene. Jeg får lyst til å koseklemme dem skikkelig. Akk ja, vi har grått mye sammen

Jeg er så glad for å kunne lese at det finnes menn som deg/dere.

Må gud følge deg.

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikke

24

• SierDuDet

4

• tigertrollet

4

• tonie

3

Det er viktig å vise følelser overfor omverdenen. Vi er en kompisgjeng, bestående av 7 meget følsomme menn og gutter, som kommer sammen en gang i måneden for å drikke rødvin og kose oss. De er så søte... Vi leier gjerne en film, f.eks Broene i Madison County. Hver gang det skjer noe som vekker noen følelser hos en av oss, stopper vi filmen og diskuterer dette skikkelig. Vi gir oss ikke før vi har snakket skikkelig ut om dette.

Spesielt setter jeg meget stor pris på at conan og SierDuDet er med. Uten dem vet jeg ikke hvordan ting hadde vært. De er SÅ gode, de guttene. Jeg får lyst til å koseklemme dem skikkelig. Akk ja, vi har grått mye sammen

Jeg tenker så mye på den historien du fortalte sist om teddybjørnen din som ble borte da du var liten, at jeg sliter med å sove om nettene. Det er jo så trist, og slike tap setter spor- det så vi jo, at du ikke er riktig over det ennå.. Slik krampegråt har jeg ikke sett siden far tok med gamle Blakken bak låven.

Ja ,jeg er "for" følsom. griner av alt og ingenting.

Var på kino for en stund siden og så "Spirit- Hingsten fra Cimmaron" , jeg grein så tårer og snørr spruta. Fordi det var trist ,fælt og rørende.

Jeg griner veldig lett av filmer, og dokumentarer som omhandler triste ting.

Du jeg snufsa litt til den filmen jeg også :) Noen tårer rant det også. Men var alene med jentene så jeg måtte ta meg sammen :D

Hvordan går det med spøkELSE da?

Følsom er jeg nok, men jeg er (dessverre?) ikke så flink til å vise følelsene mine overfor mine nærmeste. Overfølsom er jeg ikke....selv om jeg godt kan finne på å sippe over en trist film, da altså.

Dette med å vise følelsene for mine nærmeste er jeg blitt svært flink til. Da tenker jeg på mann og barn. Synes det er veldig viktig jeg. Men er jeg alene med barna f.eks må jeg ta meg i sammen av og til :)

Annonse

Hvorfor jeg stikker meg unna? Ikke spør så vanskelig på morraskvisten, da...

Jeg liker ikke at folk ser at tårene renner på meg. Sikkert derfor.

Skjønner :) Men hvordan stikker du deg unna da? Om du gråter til en film på tv, slutter du å se den da?

Ok da, så er jeg vel litt følsom. Litt;-)

Jeg er ikke så sikker på at det nødvendigvis er det at man får barn som gjør at man blir mer følsom med årene. Jeg opplever at jeg blir mer følsom for hvert år som går selv om jeg ikke har født en eneste skrikerunge. Det kan virke som det er noe som kommer med alderen. At man utvikler en bedre evne til empati etterhvert som man blir eldre. Eller kanskje det har noe med hormoner å gjøre? Ikke vet jeg, men det kan se ut som om mange opplever å bli mer følsomme med årene. De venninnene jeg har som ikke har unger sier det samme. Vi har fleipa en god del med det der. Vi går for eksempel aldri på kino og ser triste filmer lenger. Sånne ser vi heller hjemme på video. Da kan vi sippe så mye vi vil uten å tenke på mascara som renner og får oss til å se ut som pandabjørner etterpå;-)

Der ser du, jeg viste at også du kunne gråte til en film :)

Hehehe, ja det tror jeg så gjerne.

Annonse

Skjønner :) Men hvordan stikker du deg unna da? Om du gråter til en film på tv, slutter du å se den da?

Jeg går meg en tur og gjør noe annet, setter på ei maskin med klær eller noe sånt, og kommer tilbake etterpå :)

Ikke noe problem, jeg ser nesten aldri på tv uansett. Er for rastløs til å sitte i ro.

Ja? Bare ja? Ikke noen forklaring? Gråter du til filmer, tvprogram eller?

Jeg kan bli rørt, ja - men jeg tuter ikke i hytt og pine:-) Tore på sporet får ikke frem så mange tårer hos meg. Mest på grunn av alle klisjene han lirer av seg. Opplegget er liksom å få folk til å gråte, men jeg kan blir rørt.

Jeg var også litt våt i øyekroken til Ally i går. Og for et par dager siden så jeg We were soldiers. Hulket, hulket og hulket gjennom store deler av filmen.

Husker en gang jeg gråt til Stjerner i sikte også. Hun som vant var fattig og ble så glad, så glad. Familien hennes også.

Gråter mest hvis det er noe trist jeg kan relatere meg litt til, eller hvis jeg blir rørt. Ofte når noen blir glade.

ps: gråt til finalen av den første Big Brother også *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...