Gå til innhold

Hvor lenge kan cona ligge i fryseren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi....håper ikke mannen min tenker som deg da.Han måtte til pers i går , på en tirsdag !!

Du får sjekke om det blitt ryddet mistenkelig mye plass i fryseren i det siste. Cona kommenterte nettopp det her for noen dager side, og da sa jeg bare at jeg hadde ryddet plass til de to storoksene jeg fikk under jakten...

Du får sjekke om det blitt ryddet mistenkelig mye plass i fryseren i det siste. Cona kommenterte nettopp det her for noen dager side, og da sa jeg bare at jeg hadde ryddet plass til de to storoksene jeg fikk under jakten...

Han ryddet den i helga!

Han påstår at han har bestilt et helt lam , som vi liksom skal ha til jul!

*skjelver*

Annonse

Annonse

Å tenke det, ville det, ønske det... men, å gjøre det? :-)

Det er kun for oss utvalgte med god plass i fryseren.

Har du sørget for et reserve agregat i tilfelle strømmen går?

Tviler på om forsikringsselskapet vil gi deg noe særlig igjen på forsikringen om cona smeltet og bedervet alle de andre varene som ligger i frysern.

Alternativet er selvfølgelig å "konvertere" cona om til et ukjent antall kg indrefilet. Da kunne du jo for en gangs skyld gjort litt penger på henne også?

Mvh

Har du sørget for et reserve agregat i tilfelle strømmen går?

Tviler på om forsikringsselskapet vil gi deg noe særlig igjen på forsikringen om cona smeltet og bedervet alle de andre varene som ligger i frysern.

Alternativet er selvfølgelig å "konvertere" cona om til et ukjent antall kg indrefilet. Da kunne du jo for en gangs skyld gjort litt penger på henne også?

Mvh

Restaurantene til Lemmebrødrene er jo kjent for å ta det meste... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...