Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg lurer på om hvis man trener mye styrke og samtidig spiser en god del (men sunt og riktig!), vil man da legge på seg muskler og ikke fett? Eller kommer fettet uansett siden det ikke er noe særlig forbrenningseffekt av styrketrening? Dette er ganske viktig for meg. Jeg spiser dette i løpet av en dag: 3 skiver til frokost, 3 skiver til lunch, stor porsjon middag og 2-3 knekkebrød med mye proteinrikt pålegg (ex egg, tunfisk, fiskerester o.l) til kvelds I tillegg drikker jeg ca 2 glass lettmelk og spiser rundt 3 frukter i løpet av dagen. Med litt styrketrening hver dag, hvordan vil jeg da se ut etter en måneds tid..? Er i utgangspunktet slank. Takker for alle svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det er umulig å si om du kommer til å legge på deg fett eller ikke ut fra de opplysningene, og ut fra at ingen her vet noe om ditt treningsopplegg, kjønn eller forutsetninger Men sånn helt generelt så hørtes det greit ut. Kanskje litt mye karbohydrater -ta ihvertfall på proteinrikt pålegg på brødskivene dine til både frokost og lunch også. Styrketrening hver dag er forøvrig ikke å anbefale - 3 eller 4 dager i uken er bedre hvis du vil ha maks resultater. Trener du styrke hver dag blir jo programmet ditt hver dag såpass lite at det er like greit å slå det sammen med en annen dag. Musklene dine vokser ikke av treningen, men av hvilen og maten i mellom. Samme øvelse maks to ganger på en uke er en grei regel, så hvis du trener 4 ganger i uken må du ha to ulike programmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.