Gå til innhold

styrketr/mat

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg lurer på om hvis man trener mye styrke og samtidig spiser en god del (men sunt og riktig!), vil man da legge på seg muskler og ikke fett? Eller kommer fettet uansett siden det ikke er noe særlig forbrenningseffekt av styrketrening?

Dette er ganske viktig for meg.

Jeg spiser dette i løpet av en dag:

3 skiver til frokost, 3 skiver til lunch, stor porsjon middag og 2-3 knekkebrød med mye proteinrikt pålegg (ex egg, tunfisk, fiskerester o.l) til kvelds

I tillegg drikker jeg ca 2 glass lettmelk og spiser rundt 3 frukter i løpet av dagen.

Med litt styrketrening hver dag, hvordan vil jeg da se ut etter en måneds tid..? Er i utgangspunktet slank.

Takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du bør øke protein delen i kostholdet ditt for å få mer resultat av styrketrening. Dvs at den store middagen bør være fisk eller annet proteinrikt kjøtt som kylling/kalkun etc.

Skal du "deffe" dvs brenne underhudsfett. så må du karbohydratene til livs.

feks bytte ut brødmåltidene med knekkebrød og spise mer grønnsaker.

Husk å drikke mye vann, det hjelper forbrenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...