linda82 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg har til tider svært dårlig matlyst og lurer på om noen vet hva dette kan skyldes? Har i de siste ukene fått vondt i magen og måttet gå på do minst et par ganger til dagen. Denne uken klarer jeg så vidt å spise en skive med mat før jeg enten ikke vil ha mer eller blir kvalm. Ubeskrivelig liten sjangs for at jeg kan være gravid, så jeg skjønner liksom ikke helt hva som foregår. Har liksom ikke lyst på mat i det hele tatt, men er super tørst hele tiden. Kan vel fortelle at jeg har det travelt for tiden; jobber fra 07:30 til 15:00 hver dag og går på skole fra 17:00 til 21:00 mandag - torsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellen72 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Virker som du har en meget travel hverdag. Så du bør prøve å ta hensyn til deg selv i helgene ettersom du har det så travelt i uken.Om dette har vart en stund kan det være en idè å kontakte lege, meht. til tørsten din, er jo dette ett av mange tegn på diabetes (men selvfølgelig ikke bare dette alene). Prøv å bytte ut brødskivene med noe litt mer fristende som feks. en pastasalat til lunsj mer frukt istedet for kornprodukter, eller kanskje en youghurt. Du skriver at du går på do to ganger daglig, det gjør jeg også ,og det er normalt for meg, men om du ikke har gjort det tidligere er det sikkert et lite tegn på en "nervøs" mage, som ofte kommer når man er stresset og har mye å gjøre, eller engster seg for ting. Om det ikke bedre seg på en par uker ville jeg nok kontaktet lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.