Gå til innhold

Slik løste jeg scanner-problemet mitt:

Anbefalte innlegg

Gjest elapela

Til dere som ville vite hvordan jeg fikk scanneren til å virke: (Alt takket være bladet Komputer For Alle)

Slik stod det der: Gamle programmer som har fungert greit under Windows 95,98 eller ME, fungerer ikke alltid like godt under Windows XP, hvis man ikke på forhånd innbiller programmet at det fremdeles opererer under en tidligere Windows-versjon. Det gjør du i "Hjelp og støtte". Klikk på "Hjelp og støtte" i Startmenyen. Klikk på linjen "Reparere et problem" Klikk på "Program og programvareproblemer" i ruten "Reparere et problem" til venstre. Klikk på "Få eldre programmer til å kjøre under Windows XP" i høyre rute.

Klikk på den blå teksten der det står "Veiviseren for problemkompabilitet" Følg guiden som kan gi deg en liste over alle programmene dine. I forhold til scanneren nyttet det ikke for meg å velge tidligere Windowsversjoner. Uvisst av hvilken grunn. Jeg valgte da å velge alternativet "Ikke bruk kompabilitetmodus".Plutselig begynte scanneren å scanne for harde livet ;o)) Jeg skvatt til.. Så sånn gjorde jeg det.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...