Jane Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Så du på Holmgang i kveld? Pedersen sier han kan helbrede gjennom tvskjermen, så jeg la selvfølgelig hånda på tv'n. Han nevnte både aids og kreft i bønnen sin...jeg er litt skuffa for at han ikke sa noenting om hemorider. De er der fortsatt..hemoridene altså...men de forsvinner vel i løpet av natta tenker jeg. 0 Siter
molli Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 *knis* Skriv et innlegg i morra da, Jane, og fortell hvordan baken din ser ut etter "helbredelsen"! Vil du..? Pliiis? :-) 0 Siter
tonie Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Jeg tror jammen beinet mitt er litt bedre nå, jeg. Halleluja! 0 Siter
Jane Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Skrevet 23. oktober 2002 *knis* Skriv et innlegg i morra da, Jane, og fortell hvordan baken din ser ut etter "helbredelsen"! Vil du..? Pliiis? :-) Jeg skal holde deg oppdatert, molli. 0 Siter
MaikenK Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Går det i reprise? jeg lider sikkert av et eller annet ubevisst fælt noe som det hadde vært greit å bli helbredet for. 0 Siter
naiv Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Selvsagt. Panneluggen min vokste ut i en fei. 0 Siter
Jane Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Skrevet 23. oktober 2002 Går det i reprise? jeg lider sikkert av et eller annet ubevisst fælt noe som det hadde vært greit å bli helbredet for. Det kommer sikkert i reprise, Maiken. Du får sjekke programmet i ditt Se&Hør. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Senestrekken min er like jævlig. Den ble værre da jeg hoppa opp og ropte HALLLLLLLLELUUUUJAAAÆv-æv-av-ævve. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Skulle man legge hånden på tv? Da var det ikke rart jeg ikke merket helbredelse. 0 Siter
Gjest mut Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Går det i reprise? jeg lider sikkert av et eller annet ubevisst fælt noe som det hadde vært greit å bli helbredet for. Mange av programmene til TV2 pleier å ligge under web-tv på hjemmesidene deres. Prøv om du kan laste ned og se på det der. Bønnen er sikkert like gyldig online som gjennom eteren... *s* 0 Siter
fresja Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Går det i reprise? jeg lider sikkert av et eller annet ubevisst fælt noe som det hadde vært greit å bli helbredet for. Tror ikke reprisen hjelper, iallfall hjalp det ikke meg en gang tidligere...... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Nei, det funker dårlig, men det er sikkert fordi jeg ikke betaler lisens. 0 Siter
Jane Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Skrevet 24. oktober 2002 Det virket! Hemoroidene er borte! "ndelig er jeg klar for litt analsex igjen! HALVEJULAAA!! *priser lården, og Pedersen* 0 Siter
Gjest zuuuuuli Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 For flere år siden, da han også var på TV og helbredet, da la jeg hånda på TV'n, og da ble jeg faktisk helbredet fra stadige ørevondt. FAKTISK 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Ja, han sa jo at du kanskje måtte ha litt tålmodighet. En hadde jo blitt frisk etter 2 mnd, bl.a. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.