Gå til innhold

Webmaster, nå håper jeg det er noe galt...


nanna

Anbefalte innlegg

...ellers har jeg blitt gal! *ler*

Det er bare surr i innleggene på "foreldre"! De ligger hulter til bulter, og flytter seg hele tiden. Noen forsvinner for så å dukke opp igjen et annet sted. Flere emner under én tråd, og det mangler noen grå "dotter".

Det kan da ikke være bare hos meg? Eller kanskje bare inni hodet mitt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe galt med hodet ditt. Det er helt hulter til bulter her også (på skjermen altså) ;o)

Det var da enda godt! :-D

Søvnmangel over lengre tid kan jo arte seg på ulike måter... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Dessverre ble det lagt ut et innlegg med link til personlig informasjon. Dette ble vi nødt til å slette, men innlegget var interessant for debatten og mange svar lå i publiseringssystemet da vi slettet. Derfor har denne tråden "kåla" seg til litt.

Vi beklager at dette skjedde og håper vi har rettet det opp Ok nå.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ble det lagt ut et innlegg med link til personlig informasjon. Dette ble vi nødt til å slette, men innlegget var interessant for debatten og mange svar lå i publiseringssystemet da vi slettet. Derfor har denne tråden "kåla" seg til litt.

Vi beklager at dette skjedde og håper vi har rettet det opp Ok nå.

Med vennlig hilsen,

Bra! Begynte å lure på meg selv, gitt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...