tuula Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 For godt og vel 2 mnd siden ble jeg operert i et kne , hvor det ble foretatt en stabilisering av kneskåla. Jeg har problemer med at leddene mine ( i hele kroppen) stadig sklir ut , både delvis luksasjon og hel luksasjon. Nå skal jeg begynne å trene meg opp igjen og lurer på hvilke former for trening som vil passe best i mitt tilfelle. Jeg har fremdeles en del ustabilitet i kneet på grunn av muskelsvekkelse , og bruker derfor en såkalt "Richard skinne" når jeg går ute på snø og is. Hvis noen har synspunkter på hva slags type trening jeg kan drive med , og hva jeg ikke bør drive med, blir jeg kjempeglad. På for hånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 tuula. Slik opptrening du ønsker er mer enn viktig for sluttresultatet. Men hvordan den skal utøves, er svært så individuel og må vurderes av en erfaren fysioterapeut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.