Gå til innhold

Er ADSL hos Telenor kaputt idag?

Anbefalte innlegg

Gjest metronom

Får ikke surfet med ADSL idag, har linje ut, men det er bare tilsynelatende. Får ikke kontakt med nettet med noe program. Surfer på isdn nå.

Prøvde å kontakte supporten hos Telenor, men det har jeg gitt opp. På telefonen er det bare en labyrint av "tast-ditt, tast-datt" i minst et kvarter, før man får beskjed om at "ingen konsulenter er ledige, vennligst prøv igjen senere". På chat-supporten er det kun 1 person til å betjene spørsmål fra ca 35 brukere, jeg har ventet over en time og fremdeles ikke fått svar. Ikke står det noen feilmelding på online.no heller. Virket på flere av de andre brukerne der som at de også hadde trøbbel med ADSL idag.

Noen andre her som vet noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78814-er-adsl-hos-telenor-kaputt-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dte går jo fint an å bytte mellom de to. Jeg må bare koble ledningene litt forskjellig først.

Hæææ? Har ikke peiling på data i det hele tatt lenger. Jeg får til å koble meg på nett og jeg får til å bruke nettet, men thats it. Ehh jo foresten, fikk til å koble inn ISDN kortet i maskinen en kveld jeg var svært så desperat :)

Gjest metronom

Jeg har adsl og har trøbbel. Hvordan kan du bruke ISDN når du har ADSL?

Det var en datasmarting jeg kjenner som sørget for at jeg også kan surfe på isdn med maskinen. Har isdn-telefon og da surfer jeg bare på den ene linja. Jeg slipper jo ikke unna å betale for det da, det kommer på regninga. Men kjekt å ha!:)

Det var en datasmarting jeg kjenner som sørget for at jeg også kan surfe på isdn med maskinen. Har isdn-telefon og da surfer jeg bare på den ene linja. Jeg slipper jo ikke unna å betale for det da, det kommer på regninga. Men kjekt å ha!:)

Har ikke peiling på sånt jeg. Men vet at vi fortsatt har ISDN.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...