Knøttet Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hvor og hvordan får man målt det?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 vennen da men jeg lurer jeg også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemora Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 vennen da men jeg lurer jeg også... Fettprosenten får du blant annet målt dersom du tar et Grete Roede kurs. Jeg har nettopp gjennomgått et slikt kurs, ikke på grunn av direkte fedme, men "forstadiet" Jeg er 165 cm høy og veide da jeg begynte 63,7. Trodde jeg skulle ned ca 5 kg. Men utfra fettprosenten min fikk jeg vite at jeg faktisk kunne gå ned hele 7 kilo uten å bli undervektig. (kommer jo an på kroppsbygningen) Jeg har lagt meg på 59 kg og trives der, uansett fettprosent..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.