Gå til innhold

ang. nutrilett

Knøttet

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at med sånne slankekurer så går man forholdsvis fort ned i vekt også går man veldig fort opp igjen. Men går alle opp i vekt igjen etter en nutrilett kur? Hvor lenge varer en sånn kur og hvor mye koster det?

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nutrilett er ingen fastlagt kur. Du kjøper på apotek eller i velassorterte dagligvareforretninger og driver på det du orker...

Vet ikke helt hva det koster, men det er en del.

Grunnen til at de fleste går opp igjen etter å ha brukt slike slankekurer er at kurene inneholder alt for lite kalorier. Kroppen tror dermed det er sult i landet (:-)) og setter ned forbrenningen. Når du så slutter med kuren vil kroppen forbrenne det du spiser langsommere, i tillegg til at du vil ha så kjempelyst på skikkelig mat at det er veldig lett å spise for mye.

Sats heller på en varig kostholdsomlegging og moderat trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

HEI:-)

Nutrilett er IKKE en varig slankekur, så fort du begynner å spise normalt igjen vil du gå opp i vekt igjen -ofte mere enn utgangspunktet oxo fordi forbrenningen din blir sterkt redusert pga altfor lite kalorier over en periode.Etter min mening er det bare en måte å bli kvitt overflødig fett på og det er at man forbruker mere energi enn det mann inntar -tenker da helst kombinasjonen sunn kost og mere aktivitet.Nutrilett o.l slankekurer har oxo en høy risiko at du kan få "ødelagdt" stoffskiftet ditt og overvekt resten av livet kan bli et faktum.

TINY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Proffen

Det lureste er å tenke helhet. Kombiner aerobisk trening, styrketrening og et velbalansert kosthold. Du bør spise 5-6 måltider pr dag, på størrelse med din egen knyttneve.

Personlig anbefaler jeg at tre av måltidene lages selv, de andre to-tre kan du erstatte med næringsriktige shakes og bars. Jeg bruker selv Body Design fra Pharmanex (OL-sponsor), som gjør jobben veldig oversiktlig, enkel, effektiv og morsom!

Tror ikke du kommer særlig langt med kun pulver... Naturen er mer komplisert enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...