Gjest aløkei Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Noen her som vet hvor mange kcal det er i en helt vanlig wienerpølse??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Persille Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei du. Det kommer litt an på hvilken type wienerpølse det er. Er det sportswiener du mener, er det 121 kalorier i en pølse. Hvis det er wienerpølse med mindre fett, er det 85 kalorier i en. Håper dette hjalp deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aløkei Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei du. Det kommer litt an på hvilken type wienerpølse det er. Er det sportswiener du mener, er det 121 kalorier i en pølse. Hvis det er wienerpølse med mindre fett, er det 85 kalorier i en. Håper dette hjalp deg! Forsøker å telle kalorier.......går på grete roede kurs........og var på fest i går......fikk jo da pølser..og jeg tok en..... det er vel greit.???? Vi sier det...For å døyve sulten etterhvert tok jeg en banan..og jeg RØRTE ikke godisskåla, jeg som er så sinnsykt godisgal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.