Gå til innhold

Adopsjonsforumet oppdateres ikke ordentlig


Mor til to

Anbefalte innlegg

Når jeg logger inn på forumet for adopsjon, kommer jeg inn på den siden som har innlegg fra 12.juli. Må trykke oppdater for å få de siste innleggene. Dette skjer hver gang jeg går inn, uansett hvilken PC jeg går inn fra.

Når jeg så skriver svar på andres innlegg og går tilbake til tråden kommer ikke mitt innlegg og evt svar på dem i tråden. Selv ikke når jeg trykker oppdater. Eneste måte å finne ut om innlegget er der er å gå til Nye innlegg og se om det er kommet. Da ligger det der og jeg kan trykke på det og komme inn på tråden. Da ligger alle innleggene der. Om jeg så går ut fra tråden og går inn fra adopsjonsforumet så ligger det ikke der.

Jeg er redd for at mange er blitt borte underveis fordi det første de ser når de kommer inn er gamle innlegg de har sett før. Så tenker de at nei, her skjer jo ikke noe og så går de ut igjen.....

Fovirret????

Følg med i neste episode av forviklinger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Hvis du f.eks. bruker Internett Explorer kan du tvinge nettleseren til å lese siste versjon av siden ved å gå til:

"Verktøy" - "Alternativer for internett" - "Midlertidige internettfiler" - "Instillinger"

Her velger du: "Hver gang siden vises" under rubrikken "Se etter nye versjoner av sider".

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...