thermos Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Funker Tonalin CLA? Hilsen jente på 19 år... BMI på 21-22 Skulle helst stramma opp lit, akkurat begynt å trene, og har det meste av fettet på kroppen rundt mage, rumpe, hofter og lår. (Har netopp starta på både trening og CLA) Også.... Hvor mye bør jeg trene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huh Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Drit i CLA. Forbruk heller flere kalorier enn du putter i deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thermos Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Drit i CLA. Forbruk heller flere kalorier enn du putter i deg! Er det ikke bedre å ha en kombinasjon av BÅDE CLA og forbrenne kalorier da, enn BARE forbrenne kalorier...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juana Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er det ikke bedre å ha en kombinasjon av BÅDE CLA og forbrenne kalorier da, enn BARE forbrenne kalorier...? Jeg fikk mindre matlyst når jeg brukte CLA, men jeg glemmte å ta tablettene så ofte at jeg til slutt ga opp å bruke dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huttitutti Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg fikk mindre matlyst når jeg brukte CLA, men jeg glemmte å ta tablettene så ofte at jeg til slutt ga opp å bruke dem. Jeg fikk kjempe-effekt av å trene litt, være bevisst på hva jeg puttet i munnen (telle kalorier), samt å ta flytende Tonalin CLA en gang om dagen (ca. 5 ml.). Har prøvd det samme uten CLA, men syns ikke jeg fikk samme effekten, da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnhildanita1365380344 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg fikk kjempe-effekt av å trene litt, være bevisst på hva jeg puttet i munnen (telle kalorier), samt å ta flytende Tonalin CLA en gang om dagen (ca. 5 ml.). Har prøvd det samme uten CLA, men syns ikke jeg fikk samme effekten, da... Er flyttende CLA bedre enn tabletter??? Ønsker også ned noen kilo.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.