Gjest alonemom Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Er det noen som har forslag til gode hjemmetreningsapparater til meg? Jeg er aleneforsørger til en gutt på ett år, og i full jobb, slik at etter at han har vært i barnehage fra 0730-1600 hver dag, har jeg ikke lyst til å sette han i barnepassen på SATS i tillegg. Dessuten er det 3 mil til nærmeste treningssenter. Liker å være ute, men bor i en del av landet der snøen kommer tidlig, går seint og det er svinkaldt hele vinteren, slik at jeg drar ham ikke med ut i 15 kuldegrader (han har astma). Faren til sønnen min er død, slik at han er hos meg hele tiden. Ønsker å trene hjemme, hva er brukbart når det gjelder fettforbrenning og kondisjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 ergometersykkel.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Gjør som jeg: trimsykkel foran TV'en :-) Sykle så lenge nyhetene varer eller et annet program du MÅ se. En flaske vann for å fukte strupen og/eller en sukkerfri pastill i munnen. Begynn med fjærlett belastning og lav fart, hold på en halvtime uansett. Øk fart o belastning etterhvert, det skal ikke være ubehagelig. Det tar godt ned i hjerterota og forbrenner kalorier i full fart. Kjøp trimsykkel med magnetbrems, den gir jevn gange og belastning og bråker ikke så ille som rem eller rullebrems. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 ergometersykkel.. huff...såå kjedelig...skjønner ikke at du orker det! For du holder på enda? Boksing, det er myye gøyere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syfilis Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Gjør som jeg: trimsykkel foran TV'en :-) Sykle så lenge nyhetene varer eller et annet program du MÅ se. En flaske vann for å fukte strupen og/eller en sukkerfri pastill i munnen. Begynn med fjærlett belastning og lav fart, hold på en halvtime uansett. Øk fart o belastning etterhvert, det skal ikke være ubehagelig. Det tar godt ned i hjerterota og forbrenner kalorier i full fart. Kjøp trimsykkel med magnetbrems, den gir jevn gange og belastning og bråker ikke så ille som rem eller rullebrems. Hvor fikk du tak i denne vidundersykkelen din da? Kan den bestilles på postordre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hvor fikk du tak i denne vidundersykkelen din da? Kan den bestilles på postordre? Den koster kr 2000,- i de store sportskjedene, eller du kan kjøpe brukt med en annonse, mange som ikke bruker sin. F eks http://www.xxl.no søk på Megamag X-MAG 888HP til kr 1899,- de sender i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 huff...såå kjedelig...skjønner ikke at du orker det! For du holder på enda? Boksing, det er myye gøyere! hehe..boksing..vel tror kanskje ikke det var noe for meg. Sykling er ok..hjemme..da slipper jeg liksom å sykle hjem igjen når jeg er sliten Kunne godt tenkt å begynne med litt styrketrening i tillegg..men har ikke råd til å gå på helsestudio rett og slett. Joda..sykling er fint for fettforbrenning og kondis..får en god følelse i både sjel og kropp etter ei treningsøkt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Se i siste nr. av bladet "I form" der er det beskrevet forskjellige trenignsformer man kan gjøre hjemme, og hva som er fordelene/ulempene med de forskjellige. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.