Gisele Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 jeg har kommettil den konklusjonen om at jeg nå må prøve å få et sunnere kosthold!!(sittet lenge med den tanken men NÅ skal den realiseres!! ) vil ikke sitte å regne kalorier da, men skal prøve å ta å se imorgen hvor mye jeg egentlig får i meg.. og hva.. slik at jeg får en ide om hva som må økes/minskes/forbedres.. ja, dere skjønner vel.. men er det noen som kan gi meg litt hjelp? spiser endel knekkbrød med magerost på.. på knekkebrød-pakken stod det at 1 knekkebrød gir 39 kalorier, hva blir egentlig det med 1 tynt lag magerost?? er glad i kyllingsalat eller wok når det gjelder middag.. hvor mye blir det ca? (salaten er ikke så stor siden jeg fort blir mett) tenker også å ta vitaminer, for jeg tror ikke jeg får i meg så allsidig kost (er litt småspist! liker lite) noen som kan svare/gi respons (tanker om det jeg har skrevet..) er svært takknemlig!! 0 Siter
Gjest Homeopatica Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Jeg har ikke peiling på kalorier og slikt. Av vitaminer bør du ta: 1 godt multi-vitamineral tilskudd. Det er lurt å ta noe antioxydanter. Dette får du også som 1 tablett. Det er bestandig lurt å ta tilskudd av Omega-3 også. 0 Siter
Gjest Juana Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har ikke peiling på kalorier og slikt. Av vitaminer bør du ta: 1 godt multi-vitamineral tilskudd. Det er lurt å ta noe antioxydanter. Dette får du også som 1 tablett. Det er bestandig lurt å ta tilskudd av Omega-3 også. Spis ofte men lite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.