Gjest Magnus Skrevet 27. oktober 2000 Del Skrevet 27. oktober 2000 Innehar en kropp i forfall. Trener ganske mye periodevis men har blitt lite i det siste. Liker godt å trene utendørs aktiviteter men nå har det regnet og regnet. Og regnet. Var på SATS en kveld med en kamerat for å spille squash. Har hatt lyst til å begynne å trene der lenge, men har syntes det har vært alt for dyrt. Veldig dyrt! Men det ser veldig bra ut der, flotte lokaler og masse bra utstyr. Og masse annet bra... Hvor mye koster det i dag? Regner med det er billigst å abonnere på et helt år, men blir det mye dyrere for et halvt år? Tenker meg å trene der nå i høst og i vinter, kommer neppe til å benytte meg noe særlig av det om våren og sommeren. Ser det er personlige trenere. Det høres interessant ut! Kan godt tenke meg å ha noen som følger meg opp, ha noen å spørre om råd og som kan se at utviklingen er grei. Koster det noe ekstra? (Sikkert en halv årslønn... ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 27. oktober 2000 Del Skrevet 27. oktober 2000 Tror jeg betaler 385 i mnd nå for SATS medlemskap, og det øker stadig.. Jeg tror heller ikke du får lov til å binde deg for mindre enn ett år, men det varierer sikkert på de ulike sentrene. Personlig trener vil jeg tro koster en del ekstra, men jeg har ikke sett noen sånne her jeg trener så jeg aner ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnus Skrevet 27. oktober 2000 Del Skrevet 27. oktober 2000 Tror jeg betaler 385 i mnd nå for SATS medlemskap, og det øker stadig.. Jeg tror heller ikke du får lov til å binde deg for mindre enn ett år, men det varierer sikkert på de ulike sentrene. Personlig trener vil jeg tro koster en del ekstra, men jeg har ikke sett noen sånne her jeg trener så jeg aner ikke... ok! Men 385,-/mnd blir jo 4620,-/år. Pluss innmeldingsavgift. Må tenke på det der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 27. oktober 2000 Del Skrevet 27. oktober 2000 ok! Men 385,-/mnd blir jo 4620,-/år. Pluss innmeldingsavgift. Må tenke på det der... Jupp det er møkkdyrt.. Dersom du har muligheten kan du jo begynne på ett mindre lokalt gym om noe sånt finnes inærheten av der du bor. Her er det ofte årsavgifter ned mot 2000 kroner. Men sannsynligheten for at du da får muligheten til squasj er vel heller liten.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Ledbetter Skrevet 27. oktober 2000 Del Skrevet 27. oktober 2000 Jupp det er møkkdyrt.. Dersom du har muligheten kan du jo begynne på ett mindre lokalt gym om noe sånt finnes inærheten av der du bor. Her er det ofte årsavgifter ned mot 2000 kroner. Men sannsynligheten for at du da får muligheten til squasj er vel heller liten.... Jeg betaler 410 kr. i måneden, og det er studentmedlemsskap! Jævla dyrt, for å si det mildt. I tillegg kommer innmeldingsavgift, hvis du da ikke har vært medlem før. Noen på studioet sa at de hadde gått vekk fra det, men det kan de ikke. Det står svart på hvitt i de gamle kontraktene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Hei! Jeg er personlig trener, og jeg har flere utøvere som selv er trenere på forskejllige gym, der i blant også SATS. Tilbudet om personlig trener på SATS, er mer å regne som vanlige instruktører vel? Du bør sjekke hva som omfattes og menes med personlig trener i denne sammenhengen, tror jeg. Med SATS sine priser, ville jeg som kunde forlang mye. [email protected] Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Jeg betaler 410 kr. i måneden, og det er studentmedlemsskap! Jævla dyrt, for å si det mildt. I tillegg kommer innmeldingsavgift, hvis du da ikke har vært medlem før. Noen på studioet sa at de hadde gått vekk fra det, men det kan de ikke. Det står svart på hvitt i de gamle kontraktene. Hei! Er det virkelig så dyrt å trene på dette såkalte SATS ? Hvorfor betaler folk så mye bare for å ha en plass å trene? Eller har de et fantastisk og unikt godt tilbud innenfor sine vegger? Hva får man for denne prisen? Jeg var selv innom SATS i Begen og kikket. Må tilstå jeg ble litt skremt av maskinparken. Fikk intrykk av en viss form for "samlebåndstrening". Virket uten atmosfære og miljø. Tar jeg feil? Selv _må_ jeg ha løse vekter, lyden av stenger og manualer, og en hyggelig atmosfære som inneholder mer treningssvette enn klorlukt og såpe. Kanskje får alle de gode, gamle gymene rundt omkring et nytt løft snart? SATS er i mine øyne en slags "treningsfabrikk" ? Men dette blir en smakssak. Det er sikkert mange som stortrives der. [email protected] Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Tror jeg betaler 385 i mnd nå for SATS medlemskap, og det øker stadig.. Jeg tror heller ikke du får lov til å binde deg for mindre enn ett år, men det varierer sikkert på de ulike sentrene. Personlig trener vil jeg tro koster en del ekstra, men jeg har ikke sett noen sånne her jeg trener så jeg aner ikke... Hei! Øker kostnaden stadig? Dette høres fælt ut. Det er jo sånn de holder på med nede på Oslo S. Det begynner med en gratis prøvetime, så få utøveren hekta på trening, deretter øke prisen litt, litt til og litt til. Hm, er likheten der? :-) [email protected] Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mchuldra Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Hei magnus. Så sant du ikke er avhengig av squasen, synes jeg du skal forhøre deg på litt andre steder rundt der du bor. Har sett at enkelte steder frister med gratis innmelding om du melder deg på nå, men det er vel kanskje et lokketilbud.? Redd du mange plasser binder deg til en ettårsavtale. Der jeg trener, har du flere muligheter. Du kan velge å betale for tre måneder, seks måneder eller et år. Du har også en autogiroavtale hvor du betaler en fast måneds avgift. Tror den er oppe i ca 275. Er ikke sikker, fordi jeg i tillegg er med i en bedriftsavtale og dermed betaler 159 i måneden. Hos oss har du en del maskiner, men også en passe stor frivekt avdeling. De tilbyr også aerobic i mange forskjellige varianter, spin i flere varianter, pump, kickboxing og noen veldig artige kombitimer. Etter nyttår skal de også få sin egen pace avdeling. Men du, kropp i forfall??? Og om du leser Oppheim. I og med at jeg ikke har noen planer om å reise til Voss denne høsten, er det sikkert kjempeflott der nå. Hver planlagte tur dit, har endt i de dårligst mulige forholdene. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Hei! Medlemsavgiften på SATS i Oslo har nå blitt lik for alle senterne her, og er nå 410/420 kr. i mnd. I tillegg kommer ca. 800 kr. i innmeldingsavgift. Personlig trener koster ca. 390 kr timen, men du kan redusere timeprisen litt ved å binde deg for 6 eller 12 ganger. Da har de også en "resultatsgaranti".. Hvis du vurderer SATS (som jeg forsåvidt er fornøyd med, bortsett fra pris og litt vel mye fokus på inntjening og penger) - så bør du melde deg inn på et litt "øde" sted.. ikke midt i Oslo, og aller helst på et sted som Ørsta eller noe sånt (bare et eksempel). Det har ikke noe å bety at du ikke bor der, men du kan melde deg inn og betale "Ørsta"'s medlemsavgifter - dvs. vanligvis iallfall 50 kroner mindre i måneden.. Da kan du få med deg en del besøkspass (kan få opptil 8 i året, av 10 klipp) også kan du trene midt i byen, men slippe de skyhøye prisene der.... Dessuten - hvis du er student - er det ofte de mindre senterne har "studentpris" - dvs. at du slipper innmeldingsavgiften helt, og det er jo litt det også. "Studentmedlemsskap" finnes forsåvidt ikke på SATS. btw. så en som hadde sagt hun/han hadde studentmedlemsskap til 410 kr. mnd. Den eneste rabatten studenter får på SATS er en liten reduksjon i innmeldingsavgiften, ellers er det likt.. (En enda bedre idé, som jeg har gjennomført, er å gå på SATS trainee-kurs, og bli instruktør der en gang i uka.. da får du betaling for trening du uansett hadde hatt, og dessuten så slipper du all medlemsavgift.. ganske god timebetaling for en time "jobb" altså...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Hei! Medlemsavgiften på SATS i Oslo har nå blitt lik for alle senterne her, og er nå 410/420 kr. i mnd. I tillegg kommer ca. 800 kr. i innmeldingsavgift. Personlig trener koster ca. 390 kr timen, men du kan redusere timeprisen litt ved å binde deg for 6 eller 12 ganger. Da har de også en "resultatsgaranti".. Hvis du vurderer SATS (som jeg forsåvidt er fornøyd med, bortsett fra pris og litt vel mye fokus på inntjening og penger) - så bør du melde deg inn på et litt "øde" sted.. ikke midt i Oslo, og aller helst på et sted som Ørsta eller noe sånt (bare et eksempel). Det har ikke noe å bety at du ikke bor der, men du kan melde deg inn og betale "Ørsta"'s medlemsavgifter - dvs. vanligvis iallfall 50 kroner mindre i måneden.. Da kan du få med deg en del besøkspass (kan få opptil 8 i året, av 10 klipp) også kan du trene midt i byen, men slippe de skyhøye prisene der.... Dessuten - hvis du er student - er det ofte de mindre senterne har "studentpris" - dvs. at du slipper innmeldingsavgiften helt, og det er jo litt det også. "Studentmedlemsskap" finnes forsåvidt ikke på SATS. btw. så en som hadde sagt hun/han hadde studentmedlemsskap til 410 kr. mnd. Den eneste rabatten studenter får på SATS er en liten reduksjon i innmeldingsavgiften, ellers er det likt.. (En enda bedre idé, som jeg har gjennomført, er å gå på SATS trainee-kurs, og bli instruktør der en gang i uka.. da får du betaling for trening du uansett hadde hatt, og dessuten så slipper du all medlemsavgift.. ganske god timebetaling for en time "jobb" altså...) Hvem i svarteste granskauten gidder å betale 390 kroner i timen for å ha en eller annen fyr hengende over seg og fortelle hva han skal gjøre? Nei da må det da være usedvanlig mye morsommere å trene med en kammerat... Gratis er det også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Hvem i svarteste granskauten gidder å betale 390 kroner i timen for å ha en eller annen fyr hengende over seg og fortelle hva han skal gjøre? Nei da må det da være usedvanlig mye morsommere å trene med en kammerat... Gratis er det også... Nesten så jeg kunne ha vurdert en sånn en hengende over meg jeg da - selvfølgelig etter en nøye vurdering av kvalitetene - ikke nødvsndigvis som trener .... *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Nesten så jeg kunne ha vurdert en sånn en hengende over meg jeg da - selvfølgelig etter en nøye vurdering av kvalitetene - ikke nødvsndigvis som trener .... *S* Hehe ikke til 390 kroner timen vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Hei magnus. Så sant du ikke er avhengig av squasen, synes jeg du skal forhøre deg på litt andre steder rundt der du bor. Har sett at enkelte steder frister med gratis innmelding om du melder deg på nå, men det er vel kanskje et lokketilbud.? Redd du mange plasser binder deg til en ettårsavtale. Der jeg trener, har du flere muligheter. Du kan velge å betale for tre måneder, seks måneder eller et år. Du har også en autogiroavtale hvor du betaler en fast måneds avgift. Tror den er oppe i ca 275. Er ikke sikker, fordi jeg i tillegg er med i en bedriftsavtale og dermed betaler 159 i måneden. Hos oss har du en del maskiner, men også en passe stor frivekt avdeling. De tilbyr også aerobic i mange forskjellige varianter, spin i flere varianter, pump, kickboxing og noen veldig artige kombitimer. Etter nyttår skal de også få sin egen pace avdeling. Men du, kropp i forfall??? Og om du leser Oppheim. I og med at jeg ikke har noen planer om å reise til Voss denne høsten, er det sikkert kjempeflott der nå. Hver planlagte tur dit, har endt i de dårligst mulige forholdene. Mvh hei Jeg trener på SATS, og min erfaring er at det alltid er noen SATS-ansatte tilstede på styrkerommet. Vet ikke om jeg snyter SATS for noen ekstra penger, men jeg pleier alltid å benytte meg av de ansatte som er der. De er kjempegreie, gir råd, motivasjon og viser meg hvordan jeg skal trene riktig osv.... Hva skal man med personlig trener da? En annen positiv ting med SATS, er at de har forskjellige timer man kan gå på. Alt fra styrketrening med vekter, til dans. Det gir variert og gøy trening. Vet ikke åssen det er med dere, men personlig blir jeg drittlei av å bare være på styrke rommet. Ellers må jeg si meg enig i at det er veldig dyrt å trene der. Nå skal de jo sette opp prisene også... Når det gjelder miljøet, er det så som så. Noen ganger er det veldig mange hyggelige folk, andre ganger er neste bare stumme folk. Men det finnes jo alltid noen oversminka og lettkledde SATS-babes, eller noen mannfolk som tror de er Guds gave til kvinnen, som prøver å skape et "godt miljø" der da.... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina Skrevet 28. oktober 2000 Del Skrevet 28. oktober 2000 Hei! Er det virkelig så dyrt å trene på dette såkalte SATS ? Hvorfor betaler folk så mye bare for å ha en plass å trene? Eller har de et fantastisk og unikt godt tilbud innenfor sine vegger? Hva får man for denne prisen? Jeg var selv innom SATS i Begen og kikket. Må tilstå jeg ble litt skremt av maskinparken. Fikk intrykk av en viss form for "samlebåndstrening". Virket uten atmosfære og miljø. Tar jeg feil? Selv _må_ jeg ha løse vekter, lyden av stenger og manualer, og en hyggelig atmosfære som inneholder mer treningssvette enn klorlukt og såpe. Kanskje får alle de gode, gamle gymene rundt omkring et nytt løft snart? SATS er i mine øyne en slags "treningsfabrikk" ? Men dette blir en smakssak. Det er sikkert mange som stortrives der. [email protected] Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Forresten.. "hva du får for denne prisen".. du får alle mulige slags timer i sal og sykkel, til omtrent hvilket som helst tidpunkt.. Men det som kanskje er viktigst (og som også ikke nødvendigvis er nødvendig...) er at du kan trene over hele landet, i så å si hele Skandinavia og USA og Asia.. hvor mange som reiser til utlandet for å trene kan man selvfølgelig spørre seg om... Det er liksom "bare" SATS som har et nogenlunde bra tilbud på iallfall litt mer avsidesliggende steder.. derfor valgte jeg SATS.. "hadde ikke noe valg" og "alle andre gjør det..".. Må si at jeg er godt fornøyd med det da men.. Det spørs vel akkurat hva du er ute etter.. for noen passer det sikkert best å kjøpe seg et apparat (e.l.) å ha hjemme, men andre må ha det litt mer sosialt osv.. Og det er VELDIG bra at det ikke er noe særlig kroppsfiksering på SATS (det har til nå vært ulovlig med bar mage og bare skuldre f.eks.) - slik at alle kan trene der.. det kan du se på alle mulige forskjellige former og aldre som trener der... og det tror jeg er SATS' aller beste kvalitet.. alle aldre og alle former og fasonger.. Jeg må bare innrømme at jeg har ikke prøvd andre treningssentre, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det er i forhold, men det her var iallfall min oppfatning av SATS.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest personligtrening Skrevet 29. oktober 2000 Del Skrevet 29. oktober 2000 Hei magnus. Så sant du ikke er avhengig av squasen, synes jeg du skal forhøre deg på litt andre steder rundt der du bor. Har sett at enkelte steder frister med gratis innmelding om du melder deg på nå, men det er vel kanskje et lokketilbud.? Redd du mange plasser binder deg til en ettårsavtale. Der jeg trener, har du flere muligheter. Du kan velge å betale for tre måneder, seks måneder eller et år. Du har også en autogiroavtale hvor du betaler en fast måneds avgift. Tror den er oppe i ca 275. Er ikke sikker, fordi jeg i tillegg er med i en bedriftsavtale og dermed betaler 159 i måneden. Hos oss har du en del maskiner, men også en passe stor frivekt avdeling. De tilbyr også aerobic i mange forskjellige varianter, spin i flere varianter, pump, kickboxing og noen veldig artige kombitimer. Etter nyttår skal de også få sin egen pace avdeling. Men du, kropp i forfall??? Og om du leser Oppheim. I og med at jeg ikke har noen planer om å reise til Voss denne høsten, er det sikkert kjempeflott der nå. Hver planlagte tur dit, har endt i de dårligst mulige forholdene. Mvh http://www.personligtrening.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnus Skrevet 31. oktober 2000 Del Skrevet 31. oktober 2000 Hei! Medlemsavgiften på SATS i Oslo har nå blitt lik for alle senterne her, og er nå 410/420 kr. i mnd. I tillegg kommer ca. 800 kr. i innmeldingsavgift. Personlig trener koster ca. 390 kr timen, men du kan redusere timeprisen litt ved å binde deg for 6 eller 12 ganger. Da har de også en "resultatsgaranti".. Hvis du vurderer SATS (som jeg forsåvidt er fornøyd med, bortsett fra pris og litt vel mye fokus på inntjening og penger) - så bør du melde deg inn på et litt "øde" sted.. ikke midt i Oslo, og aller helst på et sted som Ørsta eller noe sånt (bare et eksempel). Det har ikke noe å bety at du ikke bor der, men du kan melde deg inn og betale "Ørsta"'s medlemsavgifter - dvs. vanligvis iallfall 50 kroner mindre i måneden.. Da kan du få med deg en del besøkspass (kan få opptil 8 i året, av 10 klipp) også kan du trene midt i byen, men slippe de skyhøye prisene der.... Dessuten - hvis du er student - er det ofte de mindre senterne har "studentpris" - dvs. at du slipper innmeldingsavgiften helt, og det er jo litt det også. "Studentmedlemsskap" finnes forsåvidt ikke på SATS. btw. så en som hadde sagt hun/han hadde studentmedlemsskap til 410 kr. mnd. Den eneste rabatten studenter får på SATS er en liten reduksjon i innmeldingsavgiften, ellers er det likt.. (En enda bedre idé, som jeg har gjennomført, er å gå på SATS trainee-kurs, og bli instruktør der en gang i uka.. da får du betaling for trening du uansett hadde hatt, og dessuten så slipper du all medlemsavgift.. ganske god timebetaling for en time "jobb" altså...) Takk for svar alle! Ikke dum ide det med trainee-kurs kanskje. Må tenke litt på det, må jo også opparbeide meg bedre for før den tid. Ser ut som jeg hopper på et tremåneders opplegg. Koster 1650,- altså 550,-/mnd. Får prøve det først, så får jeg se om det frister å fortsette. Kommer kanskje nye kampanjer innen den tid også, men vet bare at det vil bli lite trening for min del i sommerhalvåret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 5. november 2000 Del Skrevet 5. november 2000 Tror jeg betaler 385 i mnd nå for SATS medlemskap, og det øker stadig.. Jeg tror heller ikke du får lov til å binde deg for mindre enn ett år, men det varierer sikkert på de ulike sentrene. Personlig trener vil jeg tro koster en del ekstra, men jeg har ikke sett noen sånne her jeg trener så jeg aner ikke... Hei, jeg skal ikke drive noen egenreklame, men jeg fungerer over nettet som personlig trener for utøvere som rangerer helt fra 50årige mosjonister til norgesmestere i benkpress og elitesyklister på toppnivå. Så langt har jeg klart å gi et dekkende tilbud til alle disse for 29 kroner per uke. Det er dessverre slik at det finnes så mange aktører som ikke brenner for det de holder på med og ønsker å hjelpe, hvis drivkraft er kun penger og mer penger. Litt synd egentlig. Det ville være hyggelig med et litt mer brukervennlig marked hvor man ikke bare så det kommersielle, men også det idealistiske. En smule marxistisk (?). Dog en god tanke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 5. november 2000 Del Skrevet 5. november 2000 Forresten.. "hva du får for denne prisen".. du får alle mulige slags timer i sal og sykkel, til omtrent hvilket som helst tidpunkt.. Men det som kanskje er viktigst (og som også ikke nødvendigvis er nødvendig...) er at du kan trene over hele landet, i så å si hele Skandinavia og USA og Asia.. hvor mange som reiser til utlandet for å trene kan man selvfølgelig spørre seg om... Det er liksom "bare" SATS som har et nogenlunde bra tilbud på iallfall litt mer avsidesliggende steder.. derfor valgte jeg SATS.. "hadde ikke noe valg" og "alle andre gjør det..".. Må si at jeg er godt fornøyd med det da men.. Det spørs vel akkurat hva du er ute etter.. for noen passer det sikkert best å kjøpe seg et apparat (e.l.) å ha hjemme, men andre må ha det litt mer sosialt osv.. Og det er VELDIG bra at det ikke er noe særlig kroppsfiksering på SATS (det har til nå vært ulovlig med bar mage og bare skuldre f.eks.) - slik at alle kan trene der.. det kan du se på alle mulige forskjellige former og aldre som trener der... og det tror jeg er SATS' aller beste kvalitet.. alle aldre og alle former og fasonger.. Jeg må bare innrømme at jeg har ikke prøvd andre treningssentre, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det er i forhold, men det her var iallfall min oppfatning av SATS.... Hei, kan godt være at SATS er midt i blinken. Hva vet jeg? Men jeg synes prisene er i drøyeste laget. De kunne vel klart seg med litt mindre. Men en selger vil vel alltid ha best mulig pris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 5. november 2000 Del Skrevet 5. november 2000 ok! Men 385,-/mnd blir jo 4620,-/år. Pluss innmeldingsavgift. Må tenke på det der... innmeldingsavgift? Hva skal det være for? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.