Gå til innhold

SATS

Gjest Magnus

Anbefalte innlegg

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Jeg betaler 410 kr. i måneden, og det er studentmedlemsskap! Jævla dyrt, for å si det mildt.

I tillegg kommer innmeldingsavgift, hvis du da ikke har vært medlem før. Noen på studioet sa at de hadde gått vekk fra det, men det kan de ikke. Det står svart på hvitt i de gamle kontraktene.

410 kr. per måned (!)

Da bør du ha framgang fra uke til uke så det griner etter. For den prisen kan du jo ansette et helt støtteapparat. Du får vel fullstendig hjelp til treningen i den prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

innmeldingsavgift? Hva skal det være for?

Vel.. de vet å kreve penger der de kan. Har man en gang betalt innmeldingsavgift trenger man visstnok aldri betale den igjen, selv om man har et opphold.

Etter det jeg skjønner er det to innmeldingsavgifter ettersom man skal ha nasjonalt eller internasjonalt medlemsskap. Internasjonalt er vel egentlig bare nordisk medlemsskap i praksis...

Hva de mener innmeldingsavgiften skal dekke så er vel det noe som selvsagt burde ligge i den vanlige prisen. Sånn som innregistrering..... ja, kan ikke tenke meg noe annet det skulle være for.

Koster mer enn det smaker med mindre man er veldig aktiv og bruker det flittig ja. Horrible priser. Men her i byen er det de som har det beste og mest allsidige treningstilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egen trening

Hvorfor ikke prøve annen form for trening enn helse studio eller finn en kombinasjonsplass hvor prisene er ok

Ta en runde hvor du bor og sjekk priser og miljøet.(Be om prøve time

Det er veldig mye å velge i mellom.

Jeg selv har holdt på meg Kampsport/martialarts i 15 år og trives med det. Det er også veldig billig.

Du bedrer kondisjon, styrke, kordinasjon, mykhet osv.

Kombiner det med litt jogging, svømming, tur i skog og mark. Så vil kroppen bli som ny.

Ikke minst vær kreativ, og sørg for å ha det gøy like mye som det er trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egen trening

Hvorfor ikke prøve annen form for trening enn helse studio eller finn en kombinasjonsplass hvor prisene er ok

Jeg selv har holdt på meg Kampsport/martialarts i 15 år og trives med det. Det er også veldig billig.

Kombiner det med litt jogging, svømming, tur i skog og mark. Så vil kroppen bli som ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ha drevet med kampsport selv en god del år og det er uten tvil veldig god og allsidig trening. Er forøvrig nå for stiv både her og der til å ta opp igjen det enda ihvertfall. Har ikke lyst til å begynne helt fra begynnelsen igjen sånn sett. Min erfaring er også at skal du være litt god i det må du trene masse. Da er man avhengig i å trene på fastsatte tider gjennom hele uka, sett bort fra egentreninga. Er ikke så rom for masse annet. I et helsestudio kan du nesten komme og gå når det passer for deg.

Men for all del, har også vurdert å begynne med det igjen, ser ikke bort fra at jeg en gang starter opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ha drevet med kampsport selv en god del år og det er uten tvil veldig god og allsidig trening. Er forøvrig nå for stiv både her og der til å ta opp igjen det enda ihvertfall. Har ikke lyst til å begynne helt fra begynnelsen igjen sånn sett. Min erfaring er også at skal du være litt god i det må du trene masse. Da er man avhengig i å trene på fastsatte tider gjennom hele uka, sett bort fra egentreninga. Er ikke så rom for masse annet. I et helsestudio kan du nesten komme og gå når det passer for deg.

Men for all del, har også vurdert å begynne med det igjen, ser ikke bort fra at jeg en gang starter opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Hvor mye gir du i dag? Hvis du fortsatt trener der, da.

Wow, dette var et gammel innlegg. Trodde innlegg forsvant etter 6 mnd, jeg...

Eh... Jeg er litt usikker, men jeg tror jeg betaler 420 kroner i mnd.

Det er svindyrt å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette var et gammel innlegg. Trodde innlegg forsvant etter 6 mnd, jeg...

Eh... Jeg er litt usikker, men jeg tror jeg betaler 420 kroner i mnd.

Det er svindyrt å trene.

Jeg betaler 300 for et halvt år... alle fasiliteter på menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 300 for et halvt år... alle fasiliteter på menyen.

Det er isåfall en jævla grei deal.

Jeg kunne for øvrig trent gratis selv, på jobben, og etter hva jeg hører er utstyret der veldig bra, men det blir litt langt og mye mas å komme seg ditt.

Mulig jeg trener der litt i sommer, når været blir varmt og man bare har gått av en halvtimes sykletur hver vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er isåfall en jævla grei deal.

Jeg kunne for øvrig trent gratis selv, på jobben, og etter hva jeg hører er utstyret der veldig bra, men det blir litt langt og mye mas å komme seg ditt.

Mulig jeg trener der litt i sommer, når været blir varmt og man bare har gått av en halvtimes sykletur hver vei :)

Halvtimes sykkeltur er perfekt for deg som aldri trener kondis ellers! Også så glad man blir av å sykle, det treffer rett i den gode samvittigheten liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...