Gå til innhold

God form for humor:-)

Anbefalte innlegg

musikeren skrev (På 28.10.2002 den 23.19):

Jeg trur heller ikke at han mener det, men det er nok av de som gjør det, og for dem så er detta bensin på bålet. Resultatet er, uansett hva jespersen egentlig mener, at det til slutt er masse folk rundt om som går og gjør narr av Bondevik og depresjonen han opplevde for noen år siden. Mobbing kalles sånt, og det er ikke morsomt. Bondevik burde heller roses og respekteres for at han var så åpen om det hele. Det er heller ikke morsomt at folk fleiper med det som er ramme alvor for en sjøl.

Jeg kan til en viss grad si meg enig i at fleipinga med hans medisinbruk er litt under beltestedet, men den Christer Petterson kommentaren hans kan ingen ha tatt seriøst.

Det spørs vel om ikke Bondevik tok seg mer nær av at han mobbet for hans ekstreme lave oppslutning, og det faktum at han faktisk er statsminister med sånn ca 5 av 100 nordmenn i ryggen.

Og det er det greit å mobbe han for. Idioten tviholder jo mer på statsministerstolen enn hva en liten unge gjør på godteriposen sin.

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

27

• Carlina

6

• SierDuDet

5

• nalle noll

5

Annonse

musikeren skrev (På 28.10.2002 den 23.26):

Men kjære dumme lille menneske... Det er veldig lite morsomt for den det går utover. Dessuten er det en simpel og lav form for humor. Jeg også kunne blitt komiker med den vinklinga, men jeg har vett, forstand og sperrer nok til ikke å gjørra det.

Er det virkelig morsomt å spøke med ting som er veldig leit for de det blir spøkt med?

Men kjære lille....deg da mann

Han har fleipet med ting som gjelder meg også (vilikke gå inn på det nå).men er da ikke så innsnevra at jeg ikke klarer å se humoren.

Hmmm løsn opp slipset du far, så går alt så meget bedre;=)

Både Jespersen og Giertsen oppfører seg som prepubertale apekatter som er så desperate etter oppmerksomhet at de sier hva som helst. Synd de har sluppet opp for ordentlige replikker, og må ty til det gamle "jeg roper bæsj, spiser snørr og driter ut den svakeste i klassen om det gir meg oppmerksomhet"-trikset.

Jævla tapere.

Vi kan sikkert vera samde om at Jespersen ikkje er særleg morosam. På den andre sida vil eg for min del applaudere alt som går ut over Bondevik, sjikane og eggkasting inklusive. Den jækelen fortener alt vondt han kan få.

At han rykker ut og får stoppa

eit TV-program har dessutan sine prinsipielt betenkelige sider. Same faen kva Valebrokk personleg måtte meine, burde han ha rykt ut og bede statsministeren halde seg til helvete vekk frå redaksjonen hans.

Det skal ikkje vera slik at ein politikarkødd skal få bestemme kva media skal bera til torgs.

Annonse

Han harsellerer med folk som ukentlig stiller i se og hør med familien sin for å få sympati og raske til seg lettjente stemmer - som bruker både sykdommer, dødsfall og familie for alt det er verd.

Jeg synes ærlig talt ikke synd på dem - dette bør de tåle.

Gjest QuePasta
  musikeren skrev (På 28.10.2002 den 23.26):

Men kjære dumme lille menneske... Det er veldig lite morsomt for den det går utover. Dessuten er det en simpel og lav form for humor. Jeg også kunne blitt komiker med den vinklinga, men jeg har vett, forstand og sperrer nok til ikke å gjørra det.

Er det virkelig morsomt å spøke med ting som er veldig leit for de det blir spøkt med?

"Men kjære dumme lille menneske... "

Hvor går grensen for mobbing? Denne setningen skrev du kun for å gjøre narr av et annet menneske. Det kommer ikke noe "godt" ut av det.

Gjest skralle
  Carlina skrev (På 28.10.2002 den 22.49):

Ja for guds skyld spott konge og hans familie,men ikke Kjell Magne....Gudene vite hvor mange sykedager det kan bli...

=o)

Jeg tenkte IKKE på Kjell Magne, syns bare at det err greit at han gjør det han gjør nå. Jeg tenkte på han derre redaktøren i Se og hør som har mista kona si og som OJ greide å harselere med.

DET er å gå for langt.

Gjest skralle
  SierDuDet skrev (På 28.10.2002 den 22.57):

Hehe, mener du at halvparten av de som så programmet ikke forsto at det var spøk?

Det du altså sier er at nesten 500000 menneser (de hadde nesten en million seere) trodde at Otto Jespersen på ramme alvor ville betale penger for at noen tok bondevik av dage?

Nei, så dårlig stilt er det ikke med IQen til nordmenn.

I hvertfall ikke nordmenn utenfor stortinget.

Ok, tallet er kanskje ikke korrekt, men jo, det er MANGE som tror at han mener det han sier. Kall de gjerne idioter, det er så enkelt..

Gjest skralle
  nalle noll skrev (På 29.10.2002 den 0.34):

Men kjære lille....deg da mann

Han har fleipet med ting som gjelder meg også (vilikke gå inn på det nå).men er da ikke så innsnevra at jeg ikke klarer å se humoren.

Hmmm løsn opp slipset du far, så går alt så meget bedre;=)

Han har fleipa med ting som angår meg også...

Javel, men da var det kanskje en hel gruppe mennesker han harselerte med? Det blir noe annet enn å gå til angrep på enkeltpersoner. Elle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...