Gå til innhold

Går det en grense for ironi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

20

• Solsikke

12

• silo

6

• nalle noll

3

Mest aktive i denne tråden

Alvorlig talt. Er man kjendis og stikker huet fram må man tåle å bli kommentert på både den ene og den andre måten. Jeg blir alldeles kvalm av sutringen til Bondevik. Det er jo tydelig at den fyren mangler noen skruer. Lurer på hvilken diagnose NHD kunne satt på ham?!

Nå var vel kanskej dette mer satire enn ironi?

Ser sjelden på TV, men har aldri ledd av OJ noen gang. Dette lille jeg har fått med meg synes jeg er dårlig og ikkemorsomt. så også med talen til Bondevik. Og når noen på TV i en liksomoppfrodring ber folk om å skyte statsministeren synes jeg det er greit å si ifra.

Alvorlig talt. Er man kjendis og stikker huet fram må man tåle å bli kommentert på både den ene og den andre måten. Jeg blir alldeles kvalm av sutringen til Bondevik. Det er jo tydelig at den fyren mangler noen skruer. Lurer på hvilken diagnose NHD kunne satt på ham?!

Nå ble bare den saken brukt som eksempel.

Så jeg spør igjen, fins det noen grense for hva en kan kalle ironi?

Annonse

Vil nå si at OJ mangler flere skruer..........

Nå ble bare den saken brukt som eksempel.

Så jeg spør igjen, fins det noen grense for hva en kan kalle ironi?

Spørsmålet ditt er totalt irelevant. Jeg er ikke engang sikker på om jeg forstår hva du mener.

Lurer du på om det finnes noe man ikke kan spøke med? Jeg synes man kan spøke med alt.

Jeg synes ikke at man kan si hva man vil, for så å forsvare seg ned "at det var ironisk ment". Problemet med ironi er jo netopp det at det kan misforstås, og bli tatt personlig og sårende.

Men etter min oppfatning så syntes jeg ikke at OJs monolog om Bonden var ironisk, jeg synes han er for uintelligent, og har for dårlige manusforfattere...

Totalt uenig. OJ er en stor humorist, som ikke gjør annet enn å kommentere alle de fjollete folkene som stikker frem trynet sitt i Se og Hør, i tide og utide.

Jeg vil nå ikke si at Bonden stikker fram trynet sitt i Se og Hør så ofte, han er i rampelyset pga den jobben han faktisk har, dessuten synes jeg politikerforakten allerede er gått for langt.

Spørsmålet ditt er totalt irelevant. Jeg er ikke engang sikker på om jeg forstår hva du mener.

Lurer du på om det finnes noe man ikke kan spøke med? Jeg synes man kan spøke med alt.

dersom et av barna dine ble syke, ville du ha syntes at det gikk an å spøke med også?

Annonse

Gjest klamydia

Jeg vil nå ikke si at Bonden stikker fram trynet sitt i Se og Hør så ofte, han er i rampelyset pga den jobben han faktisk har, dessuten synes jeg politikerforakten allerede er gått for langt.

Bondevik er stadig i sladderpressen og bruker personlige problemer og sorger for alt det er verdt. Senest da han stilte opp i Se og Hør i forbindelse med morens død. Han ber jo om å få seg en på trynet!

Bondevik er stadig i sladderpressen og bruker personlige problemer og sorger for alt det er verdt. Senest da han stilte opp i Se og Hør i forbindelse med morens død. Han ber jo om å få seg en på trynet!

Åja det har jeg ikke fått med meg! (leser seff aaldri Se og Hor...)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...