Gå til innhold

*hmpf* Telefonselgere!

Anbefalte innlegg

men de kan være ganske morsomme å "leke"med.Hvis du hører hva de har å si, og virker interessert, snakker lenge med dem, gjerne begynner å snakke selv om helt andre ting også, så når de er ferdige og sier"ja, skal jeg sende dette til deg, da?" - så svarer du NEI og slenger på røret.det er kjempegøy tidsfordriv(særlig hvis du kjeder deg...).Plager de meg, plager jeg dem!!

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

17

• SierDuDet

16

• Tornerose

3

• Carisma1365380365

2

Tanya1365380060

Hvis du ringer meg i jobbsammenheng en gang og det viser seg at jeg skjeller deg ut, så ikke bruk det mot meg senere :)

Hehe..neida :)

Hvis du kommer på listene mine skal jeg ikke ringe deg, jeg..er jeg snill nå? ;)

Eller på en annen side, så kan det jo hende jeg får ekstra lyst til å ringe deg når jeg ser navnet ditt, fordi jeg vet hvor irriterende du syns det er..hehe..du skulle ikke ha sagt det, for nå vekket du min lille onde tvilling..

Den snillheten min er kanskje noe oppskrytt? ;)

Hehe..neida :)

Hvis du kommer på listene mine skal jeg ikke ringe deg, jeg..er jeg snill nå? ;)

Eller på en annen side, så kan det jo hende jeg får ekstra lyst til å ringe deg når jeg ser navnet ditt, fordi jeg vet hvor irriterende du syns det er..hehe..du skulle ikke ha sagt det, for nå vekket du min lille onde tvilling..

Den snillheten min er kanskje noe oppskrytt? ;)

Det ringte en selger forleden. det var noe strømpris greier, og når jeg høflig takket nei så lurte hun på "om jeg ikke ville ha billigere strøm, jeg da...".

Så jeg svarte at jeg gikk for den dyreste leverandøren av strøm, i og med at jeg gikk ut fra at denne strømmen var bedre enn den billige.

Hun hadde ingen argumenter mot den bullshiten der, så hun kunne tydligvis ikke stort om det hun solgte :)

Tanya1365380060

Det ringte en selger forleden. det var noe strømpris greier, og når jeg høflig takket nei så lurte hun på "om jeg ikke ville ha billigere strøm, jeg da...".

Så jeg svarte at jeg gikk for den dyreste leverandøren av strøm, i og med at jeg gikk ut fra at denne strømmen var bedre enn den billige.

Hun hadde ingen argumenter mot den bullshiten der, så hun kunne tydligvis ikke stort om det hun solgte :)

Nei, da har du ikke truffet meg! Jeg har argumenter for ALT..hehe :)

Hadde nok klart å vende om på deg og..;)

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Ja det er forbanna irriterende! Og så snakker de så fort og ramser ivei på den innøvde regla de har lært, så det er bare såvidt man får sagt nei takk idet de trekker pusten. Grrrrr!

Du behøver ikke vente på at de trekker pusten, bare sleng røret på fortere enn svint!

Tusen takk!

Reservasjon er allerede foretatt både på meg og gubben.

Får håpe det blir stille på telefon nå da!

Det tar vel en 3 mnd tid før dere er helt slettet, men straks dere sier til telefonselgere at dere har reservert dere mot dette så blir de ofte veldig ydmyke og unnskylder og legger på. For det er jo deres feil at de ikke har oppdatert listene sine. Vi registrerte oss i desember i fjor, og jeg tror vi har fått to telefoner i hele år.

Hehe..nei det fikk du ikke lov til, fordi du hadde tenkt å dra meg hjem å lage film i samme slengen, og det hørtes litt mistenksomt ut.

;)

Jeg lovet deg jo at du skulle få 20 % av inntektene på filmen, eller glemte jeg det?

Hvis jeg glemte det så skal du selvsagt få det. Ergo er dette en vinn vinn situasjon, da jeg tror en film med oss vil selge stort.

Sannsynligvis selger vi 100 stk bare her på dol!

:)

Annonse

Tanya1365380060

Jeg lovet deg jo at du skulle få 20 % av inntektene på filmen, eller glemte jeg det?

Hvis jeg glemte det så skal du selvsagt få det. Ergo er dette en vinn vinn situasjon, da jeg tror en film med oss vil selge stort.

Sannsynligvis selger vi 100 stk bare her på dol!

Nei, det glemte du nok å nevne i farten du!

Hadde du sagt det med engang så hadde jeg selvsagt vært åpen for ideen. Men siden du ikke gjorde det så gidder jeg ikke likevel..

Hvis ikke vi snakker 50 % da, da skal jeg nok revurdere.

;)

Nei, det glemte du nok å nevne i farten du!

Hadde du sagt det med engang så hadde jeg selvsagt vært åpen for ideen. Men siden du ikke gjorde det så gidder jeg ikke likevel..

Hvis ikke vi snakker 50 % da, da skal jeg nok revurdere.

;)

Nei, jeg skal ha mer enn 50 %. Det blir trossalt jeg som gjør all jobbinga!

Tanya1365380060

Nei, jeg skal ha mer enn 50 %. Det blir trossalt jeg som gjør all jobbinga!

Åja, det er sant..men siden filmen kommer til å inneholde en del rimming vil jeg tro,(hmm, hvor får jeg det ifra mon tro..?) så vil jeg ha 30%, hvis ikke så får du ikke lov. Altså 30% ellers ingen rimming.

*Neida*;)

Åja, det er sant..men siden filmen kommer til å inneholde en del rimming vil jeg tro,(hmm, hvor får jeg det ifra mon tro..?) så vil jeg ha 30%, hvis ikke så får du ikke lov. Altså 30% ellers ingen rimming.

*Neida*;)

40 %, og da vil filmen også inneholde analsex?

Deal?

Jeg pleier rett og slett og spørre; "Kan jeg ringe deg opp etterpå, når du har kommet hjem, for det passer meg bedre og snakke med deg når jeg forstyrrer deg, for du har vel sett at jeg har reservert meg?"

"nei, du så ikke at jeg har reservert meg, nei"

"hva er privatnummret ditt?"

"ikke intresert nei, du er kanskje også reservert?"

Osv. og jeg prøver og holde samtalen igang i det uendelige, så de ikke ringer opp igjen, men sjekker bedre neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...