Gå til innhold

*hmpf* Telefonselgere!

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Da har vi en deal, men jeg ser nå at jeg prutet feil vei. Du ba om 30 % og jeg fikk deg opp på 40.

Dårlig deal når jeg kunne lurt deg for noen kroner, men ok.

Snill som jeg er :)

Ja, du tenkte vel med et noe mindre hodet da, som dere gutter ofte gjør, og da går det sånn vet du! ;)

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

17

• SierDuDet

16

• Tornerose

3

• Carisma1365380365

2

Ja, du tenkte vel med et noe mindre hodet da, som dere gutter ofte gjør, og da går det sånn vet du! ;)

Ja, jeg gjorde vel det. Med engang du begynte å snakke om rimming så tenkte jeg på oralsex med deg, og ble helt satt ut :)

Du må forresten snart sende meg den brukte strengen du lovet meg, og et bilde av deg! :)

Tanya1365380060

Ja, jeg gjorde vel det. Med engang du begynte å snakke om rimming så tenkte jeg på oralsex med deg, og ble helt satt ut :)

Du må forresten snart sende meg den brukte strengen du lovet meg, og et bilde av deg! :)

Jaja, bortsett fra at jeg aldri har lovt deg en brukt streng, på lik linje som jeg aldri har lovt deg bilder av visse kroppsdeler som du nærmest tvang meg til å sende for en stund siden ;)

Men bilde av meg skal du da få en gang!

Jaja, bortsett fra at jeg aldri har lovt deg en brukt streng, på lik linje som jeg aldri har lovt deg bilder av visse kroppsdeler som du nærmest tvang meg til å sende for en stund siden ;)

Men bilde av meg skal du da få en gang!

Ja, jeg var sikker på at den utpressingen ville holde mål, men den gang ei!

Ingen nakenbilder på meg, og det kan man jo karakterisere som noe trist...

;)

Annonse

Annonse

Tanya1365380060

Wææææææææææææææææææææææææææ

Dårlig døgnrytme.

Får ikke sove.

Så nå spiser jeg mat, i håp om å få sove mer.

Sov bare 3 timer.

Hjelper ikke engang å runke!

Oi, så dette innlegget med et noen desperat preg over seg, først nå jeg!

Vel er ikke mye jeg kan si annet enn at jeg håper du fikk sove tilslutt, enten ved hjelp av runk eller mat..eller begge deler ;)

Oi, så dette innlegget med et noen desperat preg over seg, først nå jeg!

Vel er ikke mye jeg kan si annet enn at jeg håper du fikk sove tilslutt, enten ved hjelp av runk eller mat..eller begge deler ;)

Jeg ser at det ble skrevet for flere dager siden, og jeg har sovet etter det :)

men de kan være ganske morsomme å "leke"med.Hvis du hører hva de har å si, og virker interessert, snakker lenge med dem, gjerne begynner å snakke selv om helt andre ting også, så når de er ferdige og sier"ja, skal jeg sende dette til deg, da?" - så svarer du NEI og slenger på røret.det er kjempegøy tidsfordriv(særlig hvis du kjeder deg...).Plager de meg, plager jeg dem!!

Er ikke dette mobbing, så vet ikke jeg hva mobbing er !

Det du driver med når du morer deg med plagsomme(Arbeidende,PÅ JOBB !!!!) Telefonselgere, ja det er ikke annet en MOBBING !

Og de "plagsomme telefonselgerne", er faktisk folk, mennesker med følelser akkurat som deg og meg.

De gjør en jobb, en ærlig jobb, og de blir også påvirket av arbeidsdagen, som deg og meg.

Og telefonselgere består som regel av skoleelever, unge mennesker med hormonene rasende rundt i kroppen, og som enda strever med å forberede seg til voksenlivet.

Om det er så at de ofte møter slik respons fra mennesker, ja da syns jeg ikke det er rart at det er så mange unge som har psykiske problemer I DAG !

Hvis du har fulgt med i media de siste årene, så vet du at psykiske problemer og depresjoner blandt ungdommer øker.

Og nå som MOBBING er et stort tema i media, ja da er det jo naturlig at samfunnet blir litt mere oppmerksom på den slags oppførsel rundt seg.

Jeg tror kanskje det var derfor jeg reagerte på ditt innlegg, og jeg tenkte at det kunne være nyttig for deg å få vite det...:)

Jeg ønsker deg alt godt, og dette innlegget var ikke ment som noe fordømmelse av deg personelig, men bare en påminnelse om at telefonselgere er mennesker med følelser, som kan føle seg mobbet, og av den grunn ende opp med å bli syk.

Vennlig Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...