Gå til innhold

mat-intoleranse?

sweetie1365380378

Anbefalte innlegg

sweetie1365380378

har et, eller egentlig flere, problemer med spising.

Faar magesmerter, svaker form for diare og forholdsvise luftproblemer ved inntak av: bakevare (brod og boller++), egg og eggholdige retter (som feks pannekaker), og melk og melkeprodukter (youghurt o.l) Blir ogsaa daarlig ved drikking av instant kakao (inneholder ikke melk..!?)

Hva er dette? I folge tester jeg har tatt hos lege er det ikke laktoseintoleranse, og ikke egg allergi... HVA?! det er veldig vanskelig aa leve med dette siden jeg alltid maa vurdere noye hva jeg spiser i forkant av aa gaa ut med venner og sosialisering generelt da det er pinlig aa maatte gaa paa toalettet eller uheldigvis ikke klare aa unslippe luftutblaasning.. :(

Trenger noen gode tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nikkaba

Slenger meg på andungen`s utsagn her; be om å bli testet for cøliaki; to blodprøver, endomysium og transglutaminase, samt en tynntarmsbiopsi er det som skal til.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...