sweetie1365380378 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 har et, eller egentlig flere, problemer med spising. Faar magesmerter, svaker form for diare og forholdsvise luftproblemer ved inntak av: bakevare (brod og boller++), egg og eggholdige retter (som feks pannekaker), og melk og melkeprodukter (youghurt o.l) Blir ogsaa daarlig ved drikking av instant kakao (inneholder ikke melk..!?) Hva er dette? I folge tester jeg har tatt hos lege er det ikke laktoseintoleranse, og ikke egg allergi... HVA?! det er veldig vanskelig aa leve med dette siden jeg alltid maa vurdere noye hva jeg spiser i forkant av aa gaa ut med venner og sosialisering generelt da det er pinlig aa maatte gaa paa toalettet eller uheldigvis ikke klare aa unslippe luftutblaasning.. Trenger noen gode tips... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 cøliaki? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Slenger meg på andungen`s utsagn her; be om å bli testet for cøliaki; to blodprøver, endomysium og transglutaminase, samt en tynntarmsbiopsi er det som skal til. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.