Gå til innhold

kjeveproblemer/tett nese


Gjest edda

Anbefalte innlegg

Hei !!

Så eg må berre smøre meg med stor tolmodighet :-))mener du ..uff

Eg har plager med senebetenndelse i handa/skuldra ..og stiv nakke i tillegg til dei andre symtoma.

Eg har vert plaga med dette i 4-5-6år hugser ikkje lenger. Eg kan ikkje hugse korleis det var å sprette ut av senga og ver opplagt til en ny fin dag lenger:-)) men EG GLEDER MEG TIL DEN DAGEN KJEM og den er eg bestemt på at den kommer !!

Har du tips til meg om noe som kan hjelpe ??? så blir eg glad.

Takk

Jeg har en del erfaring ja, men jeg tar det helst på mail eller msn. Hvis du vil kan du sende meg en mail: [email protected]

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • peya

    9

  • adde

    5

  • tigertrollet

    3

Ja jeg tror det er etter at du har vært sykemeldt i 52 uker så går du vel over til enten rehabiliterings penger eller yrkesrettet attføring, tror jeg. Du kan jo altids spørre dem på "forum" for trygde spørsmål =) Eller høre på ditt lokale trygdekontor.

Fortsatt god bedring =))))))

Hei LULLIZ.

Korleis går det med problema dine ??

Har du fått noe hjelp...

eg går sameleis enda, tek fysoterapi og det held musklaturen litt mjukere og bruker bite skinne,men borte er dette ikkje...

Håper på svar fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LULLIZ.

Korleis går det med problema dine ??

Har du fått noe hjelp...

eg går sameleis enda, tek fysoterapi og det held musklaturen litt mjukere og bruker bite skinne,men borte er dette ikkje...

Håper på svar fra deg.

Hei Edda =)

Jeg har de samme plager som jeg har hatt. Venter og venter på å få komme på reumatologisk avdeling. Tydeligvis så er det en kjempe lang kø! Så da må jeg nok vente. Har du noen gang følt at du er "sliten i kjeven"?? Begynner å få den følelsen ganske ofte. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Edda =)

Jeg har de samme plager som jeg har hatt. Venter og venter på å få komme på reumatologisk avdeling. Tydeligvis så er det en kjempe lang kø! Så da må jeg nok vente. Har du noen gang følt at du er "sliten i kjeven"?? Begynner å få den følelsen ganske ofte. Hva med deg?

Hei :-)

Håper du snart får plass til rematolog..

Trur dei det er noe med ledda dine..

Eg har lenge følt at kjeven er sliten,blir trøtt og får smerter ved å tygge mat,snakke ol???

Eg går å tek fysikalsk,synest dette hjelper noe + biteskinna,men det går tregt å få dette bort....

Blir du tett i nesen ???

Det dei trur med meg er at det er musklært???

Lykke til eg håper du får en diagnose på problemet ..da er det lettere å få hjelp enn om det blir leita i blinde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Håper du snart får plass til rematolog..

Trur dei det er noe med ledda dine..

Eg har lenge følt at kjeven er sliten,blir trøtt og får smerter ved å tygge mat,snakke ol???

Eg går å tek fysikalsk,synest dette hjelper noe + biteskinna,men det går tregt å få dette bort....

Blir du tett i nesen ???

Det dei trur med meg er at det er musklært???

Lykke til eg håper du får en diagnose på problemet ..da er det lettere å få hjelp enn om det blir leita i blinde:-)

Hei igjen =)

Ja jeg føler at jeg blir kjempe sliten av å snakke mye, og faktisk smile. Men jeg har ikke noe problemer med nesa (puh) Ganske rart.. Ja legen mener at det må være en form for reumatisme, siden jeg også har mye vondt i ledda mine. Får vel bare håpe på at det blir bedre og ikke værre =)

Skal du til vidre utredning eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen =)

Ja jeg føler at jeg blir kjempe sliten av å snakke mye, og faktisk smile. Men jeg har ikke noe problemer med nesa (puh) Ganske rart.. Ja legen mener at det må være en form for reumatisme, siden jeg også har mye vondt i ledda mine. Får vel bare håpe på at det blir bedre og ikke værre =)

Skal du til vidre utredning eller???

Hei !!

Du får ha lykke til med videre undersøkelser ,hører gjerne fra deg om korleis det går...

Kjevetannlegen på sykehuset har lovet meg skikkelig undersøkelse (var der denne veka til kontroll) -han og smertelege skal sjå om dei klarer å stlle en diagnose...

Hvist ikke lovet han å sende meg til rikshospitale til en spesialist innen kjeve...

men dei håper nok på at det kan vere noe med musklaturen eller myalgi ??

vi får berre tak tida til hjelp litt til:-))

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !!

Du får ha lykke til med videre undersøkelser ,hører gjerne fra deg om korleis det går...

Kjevetannlegen på sykehuset har lovet meg skikkelig undersøkelse (var der denne veka til kontroll) -han og smertelege skal sjå om dei klarer å stlle en diagnose...

Hvist ikke lovet han å sende meg til rikshospitale til en spesialist innen kjeve...

men dei håper nok på at det kan vere noe med musklaturen eller myalgi ??

vi får berre tak tida til hjelp litt til:-))

:-)))

Ja vi får ta tiden litt enda mere til hjelp =))) hehe..

Fint at du begynner å få litt mere hjelp! Og jeg tror at på rikshospitalet er dem nok sikkert kjempe flinke =)

Håper å få høre videre åssen det går med deg oxo..

snakkes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja vi får ta tiden litt enda mere til hjelp =))) hehe..

Fint at du begynner å få litt mere hjelp! Og jeg tror at på rikshospitalet er dem nok sikkert kjempe flinke =)

Håper å få høre videre åssen det går med deg oxo..

snakkes =)

Hei lulliz!

Korleis går det med deg?? Sliter du forsatt eller har du fått hjelp?

her med meg er det sameleis, skal til å prøve en smertemedesin(eplepsimedesin) som eg har fått hos smertelegen.Håper den hjelper slik eg kan få litt smertefri.og så skal eg ta ny mri :-))rønken...håper da å finne problemet???

Har du tannverk i tennene , er du tett i nesen?? Eg held på å misser følelsen i kjeve-kinn,men har en fryktelig øreverk,verker i nakken osv.

håper du sender meg eit svar om korleis det går med deg.

Hilsen edda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lulliz

Hei lulliz!

Korleis går det med deg?? Sliter du forsatt eller har du fått hjelp?

her med meg er det sameleis, skal til å prøve en smertemedesin(eplepsimedesin) som eg har fått hos smertelegen.Håper den hjelper slik eg kan få litt smertefri.og så skal eg ta ny mri :-))rønken...håper da å finne problemet???

Har du tannverk i tennene , er du tett i nesen?? Eg held på å misser følelsen i kjeve-kinn,men har en fryktelig øreverk,verker i nakken osv.

håper du sender meg eit svar om korleis det går med deg.

Hilsen edda.

hei edda =))))

joda det er akkurat det samme med meg også.. Men har endelig kommet inn til reuma-legen. og jeg får inderlig håpe på at jeg får litt mer hjelp der. Noen medisiner har jeg enda ikke fått, så det går bare på pinex forthe og parasett. Har fått ny time i slutten av denne måneden, så jeg er KJEMPE SPENT!! på hva legen mener?!

Så fint at det blir nytt MR på deg! kansje de finner ut litt mer?? siden du også har vondt i nakken..?

jeg fikk ett tips om en side om kjeve problemer, har du sett den??

http://www.tmdforeningen.no/

hold meg oppdatert

hilsen lulliz ;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei edda =))))

joda det er akkurat det samme med meg også.. Men har endelig kommet inn til reuma-legen. og jeg får inderlig håpe på at jeg får litt mer hjelp der. Noen medisiner har jeg enda ikke fått, så det går bare på pinex forthe og parasett. Har fått ny time i slutten av denne måneden, så jeg er KJEMPE SPENT!! på hva legen mener?!

Så fint at det blir nytt MR på deg! kansje de finner ut litt mer?? siden du også har vondt i nakken..?

jeg fikk ett tips om en side om kjeve problemer, har du sett den??

http://www.tmdforeningen.no/

hold meg oppdatert

hilsen lulliz ;))))

Hei lulliz!!

takk for tips om tmd foreninga ,men dem har eg vert i kontakt med . Har du det...Er det kjeve problem som er ditt problem eller er det en reamatisksykdom??

Med meg trur dei kanskje at det er en/eller flere nærver i kjeve/øre område som ligger i klem???Derfor skal eg no prøve ut smertelegens sin medesin(eplesimedesin) for å få litt smertelindrin.Det er en del bivirkninger som svimmel-tretthet ol. så eg er spent på korleis den virker på meg :-)) Eg skal begynne i dag med dette.

Eg har slitasje gikt i noen fingre ,men ikkje noe slikt vises på kjeveleddet mitt derfor trur dei ikje at det er noe slik??

Eg er veldig spent på hva dei seier til deg om probleme ditt fordi det kan vere noe lignenede hos meg ...

Har du tatt mr???

Eg ønsker deg lykke til og god påske.

ps Korleis føler du probleme på kroppen ang smerter osv??

edda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lulliz

Hei lulliz!!

takk for tips om tmd foreninga ,men dem har eg vert i kontakt med . Har du det...Er det kjeve problem som er ditt problem eller er det en reamatisksykdom??

Med meg trur dei kanskje at det er en/eller flere nærver i kjeve/øre område som ligger i klem???Derfor skal eg no prøve ut smertelegens sin medesin(eplesimedesin) for å få litt smertelindrin.Det er en del bivirkninger som svimmel-tretthet ol. så eg er spent på korleis den virker på meg :-)) Eg skal begynne i dag med dette.

Eg har slitasje gikt i noen fingre ,men ikkje noe slikt vises på kjeveleddet mitt derfor trur dei ikje at det er noe slik??

Eg er veldig spent på hva dei seier til deg om probleme ditt fordi det kan vere noe lignenede hos meg ...

Har du tatt mr???

Eg ønsker deg lykke til og god påske.

ps Korleis føler du probleme på kroppen ang smerter osv??

edda

hei igjen edda =)))

Jeg vet ikke helt enda om det er "bare" kjeveleddet mitt eller om det kan være noe raumatisk..

Siden jeg har så utrolig masse andre problemer/sykdommer,så tror legen at det kan være en sammenheng. Derfor har jeg blitt sendt til rauma-legen.

Jeg har vært 2 ganger til Mr, men legen syns de er så vanskelige å fårstå.. hehe..

Så hun har overlatt dette til Mr-folka! men de kunne ikke se noe galt.

Men du?, hva er denne medisinen som du skal ta? er det fordi legene tror du har nerver i klem?

Ellers så merker jeg alt sammen på kroppen, noen dager har jeg ingen krefter til å gjøre noe som helst. og noen dager føler jeg meg helt okai. Prøver å holde humøret oppe i hvertfall =))))

Du får ha lykke til med nye medisiner!! håper de virker =)

og God påske til deg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen edda =)))

Jeg vet ikke helt enda om det er "bare" kjeveleddet mitt eller om det kan være noe raumatisk..

Siden jeg har så utrolig masse andre problemer/sykdommer,så tror legen at det kan være en sammenheng. Derfor har jeg blitt sendt til rauma-legen.

Jeg har vært 2 ganger til Mr, men legen syns de er så vanskelige å fårstå.. hehe..

Så hun har overlatt dette til Mr-folka! men de kunne ikke se noe galt.

Men du?, hva er denne medisinen som du skal ta? er det fordi legene tror du har nerver i klem?

Ellers så merker jeg alt sammen på kroppen, noen dager har jeg ingen krefter til å gjøre noe som helst. og noen dager føler jeg meg helt okai. Prøver å holde humøret oppe i hvertfall =))))

Du får ha lykke til med nye medisiner!! håper de virker =)

og God påske til deg også...

Heisann lulliz!!

Medisinen som eg har begynt med no idag er for å få bort smertene,da eg var hos smertelegen så sette han flere bedøvende sprøyter i område kjeve-øre-nakke og i kjeveområde attmed øre var det noe rart ,hørtes ut som han traff motstand(brusk??).Han sa at slik skal det ikkje vere?? men hva det er kunne han ikkje svare på.

Men han ville hjelpe meg å få bort smertene og han trudde det kunne vere nerver som ligger i klemm.Dette med nervene som ligger i klemm virker på meg som tannverk,tett nese,øreverk....eller så har eg ei høle i kinnet attmed øre som ikkje skal ver der???

trasig for deg å plagast med mange ting på ein gang.Smerter er noe av det verste som finst synest no eg,sjølv om ein blir vant til å ha eit liv med dårlig livskvalitet :-)))

Eg skal iallefall vere kjempe glad berre eg får bort smertene,så får eg tak en av gangen og finne ut hva dtte er etterkvart.

Håper å høre fra deg ,lykke til.og god påske ein gang til :-)))

Derfor skal eg tak ny mr på ein anna vinkel enn sist av kjeveområde.ventetiden er 3-4uker på dette her .

Medesinen som eg skal ta no skal hjelpe for nerve verk,da han sa at smerter som du går med så lenge setter seg ??

Håper dette hejlper,ja eg har stor tru på at det skal gjere det.:-))

Ellers så blir ein litt trøtt,svimmel av dei i innkjøringsfasen(ca.14dg),men det får ein klare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lulliz

Heisann lulliz!!

Medisinen som eg har begynt med no idag er for å få bort smertene,da eg var hos smertelegen så sette han flere bedøvende sprøyter i område kjeve-øre-nakke og i kjeveområde attmed øre var det noe rart ,hørtes ut som han traff motstand(brusk??).Han sa at slik skal det ikkje vere?? men hva det er kunne han ikkje svare på.

Men han ville hjelpe meg å få bort smertene og han trudde det kunne vere nerver som ligger i klemm.Dette med nervene som ligger i klemm virker på meg som tannverk,tett nese,øreverk....eller så har eg ei høle i kinnet attmed øre som ikkje skal ver der???

trasig for deg å plagast med mange ting på ein gang.Smerter er noe av det verste som finst synest no eg,sjølv om ein blir vant til å ha eit liv med dårlig livskvalitet :-)))

Eg skal iallefall vere kjempe glad berre eg får bort smertene,så får eg tak en av gangen og finne ut hva dtte er etterkvart.

Håper å høre fra deg ,lykke til.og god påske ein gang til :-)))

Derfor skal eg tak ny mr på ein anna vinkel enn sist av kjeveområde.ventetiden er 3-4uker på dette her .

Medesinen som eg skal ta no skal hjelpe for nerve verk,da han sa at smerter som du går med så lenge setter seg ??

Håper dette hejlper,ja eg har stor tru på at det skal gjere det.:-))

Ellers så blir ein litt trøtt,svimmel av dei i innkjøringsfasen(ca.14dg),men det får ein klare...

Hei =)

Ja nå skjønner jeg :)

Får håpe at medisinene hjelper!

Hvordan er det med gapinga di? klarer du det?

Det klarer nemlig ikke jeg. Sist legen målte så klarte jeg 19mm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei =)

Ja nå skjønner jeg :)

Får håpe at medisinene hjelper!

Hvordan er det med gapinga di? klarer du det?

Det klarer nemlig ikke jeg. Sist legen målte så klarte jeg 19mm....

Hei

Med gapinga mi går det bra,det er sideveien som det kjennes som der er en sperring??

Er du tett i nesen og har du klumpfølelse i halsen?? og kjennes det ut som det er iskaldt i kjeve-øre-hals med deg,og når du drikker/svelger noe?? Eg har no teke medisinen for 4timer siden og kjenner at smertene /verken i øre er mye mindre ,føler meg litt slapp og trøtt.

det er en utrulig god følelse.

Du må spør legen din om ikkje du kan få prøve dette!!!

problemet blir ikkje borte men smertene er iallefall borte/mindre.

Føles veldig godt å få bort smertene :-))

ha en fin ny dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lulliz

Hei

Med gapinga mi går det bra,det er sideveien som det kjennes som der er en sperring??

Er du tett i nesen og har du klumpfølelse i halsen?? og kjennes det ut som det er iskaldt i kjeve-øre-hals med deg,og når du drikker/svelger noe?? Eg har no teke medisinen for 4timer siden og kjenner at smertene /verken i øre er mye mindre ,føler meg litt slapp og trøtt.

det er en utrulig god følelse.

Du må spør legen din om ikkje du kan få prøve dette!!!

problemet blir ikkje borte men smertene er iallefall borte/mindre.

Føles veldig godt å få bort smertene :-))

ha en fin ny dag!!

heisann =)))

Akkurat det med isinga i halsen har jeg ikke.. Men jeg har klumpfølelse i halsen, men det er pgr av store mandler..

Jeg blir så fort "sliten" i kjeven og da blir jeg "tung" i hodet, hvis du skjønner?

Hva med deg? får du vondt i hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann =)))

Akkurat det med isinga i halsen har jeg ikke.. Men jeg har klumpfølelse i halsen, men det er pgr av store mandler..

Jeg blir så fort "sliten" i kjeven og da blir jeg "tung" i hodet, hvis du skjønner?

Hva med deg? får du vondt i hodet?

Hei på deg !!

Eg får ofte så vondt i hode at eg kaster opp.

Men no føler eg at smertene minker pga. medisinen men er forsatt tett i nesen..

Eg fjernet mandlene nov.2001

uten at dette gjorde noen forskjell på plagene mine.

men er det nerver som ligg i klem så må det vere noe som gjør dette...

Har du ei høle i kinnet attmed øre???

Dette vises veldig godt hos meg,men ,men berre eg får bort smertene så får dette berre vere :-)))

Eg kjemper for å få att livet mitt,gler meg til den dagen alt blir som før og eg har kommet meg tilbake i jobb.Og kan gjere det eg vil uten smerter,eg har stor tru på at eg er på rett vei no.

Når du har så vanskelig for å gape ,korleis er det når du skal spise eller snakke??

Koselig å høre hva du har av erfaring av dette problemet, kanskje vi kan hjelpe hverandre ...

Eg føler at legene står fast ,så eg må stå på sjelv for å få hjelp.....er det slik med deg og???

Hører gjerne fra deg igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lulliz

Hei på deg !!

Eg får ofte så vondt i hode at eg kaster opp.

Men no føler eg at smertene minker pga. medisinen men er forsatt tett i nesen..

Eg fjernet mandlene nov.2001

uten at dette gjorde noen forskjell på plagene mine.

men er det nerver som ligg i klem så må det vere noe som gjør dette...

Har du ei høle i kinnet attmed øre???

Dette vises veldig godt hos meg,men ,men berre eg får bort smertene så får dette berre vere :-)))

Eg kjemper for å få att livet mitt,gler meg til den dagen alt blir som før og eg har kommet meg tilbake i jobb.Og kan gjere det eg vil uten smerter,eg har stor tru på at eg er på rett vei no.

Når du har så vanskelig for å gape ,korleis er det når du skal spise eller snakke??

Koselig å høre hva du har av erfaring av dette problemet, kanskje vi kan hjelpe hverandre ...

Eg føler at legene står fast ,så eg må stå på sjelv for å få hjelp.....er det slik med deg og???

Hører gjerne fra deg igjen :-)

Hei =)

Det er akkurat det samme med meg, føler at legene står helt fast og ikke vet hva de skal gjøre..

Derfor er det så fint og prate med en som har akkurat de samme problemene, og utveksle erfaringer.

Når det gjelder den gapinga, så har jeg ingen problemer med å snakke, men å spise derimot! hehe.. det er ikke så lett. Jeg får ikke lov av legen å tygge tyggegummi feks. eller spise gulerøtter osv..

Å ta seg en hamburger kan være litt vanskelig iblandt =)

Ellers så gleeeder jeg meg til å få "riktige" medisiner slik at jeg kan fortsette på min utdannelse og bli ferdig =)

Fint å høre fra deg om medisinene dine virker.. fortsatt god påske...

Har foresten surfa litt på nettet og funnet noen artikler..

http://www.helsenett.no/2_6/2_6_s26a.html

http://www.ltn-oslo.com/sider/kjeve.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Det er akkurat det samme med meg, føler at legene står helt fast og ikke vet hva de skal gjøre..

Derfor er det så fint og prate med en som har akkurat de samme problemene, og utveksle erfaringer.

Når det gjelder den gapinga, så har jeg ingen problemer med å snakke, men å spise derimot! hehe.. det er ikke så lett. Jeg får ikke lov av legen å tygge tyggegummi feks. eller spise gulerøtter osv..

Å ta seg en hamburger kan være litt vanskelig iblandt =)

Ellers så gleeeder jeg meg til å få "riktige" medisiner slik at jeg kan fortsette på min utdannelse og bli ferdig =)

Fint å høre fra deg om medisinene dine virker.. fortsatt god påske...

Har foresten surfa litt på nettet og funnet noen artikler..

http://www.helsenett.no/2_6/2_6_s26a.html

http://www.ltn-oslo.com/sider/kjeve.html

Heisann lulliz!!

Eg synest også at det er fint å få snakke med en som har same probleme,slik at vi kan utveksle erfaring om hva legene/tannlegene seier om dette!!

Det kan faktisk gjere det slik at en kan få hjelp fortere.

Ellers så tar eplepsimedesinen bort det meste av smertene ,eg kjenner meg forsatt tett i nesen og verker i halsen og så kjenner eg noe i tennene men denne intense verken er borte ....

Eg har fått ein anna kvardag !!

Blir litt trøtt og slapp av den ,men pytt det får eg klare

:-))

Ellers så tenker eg på å prøve å gå litt på fjellet i påsken hurra

Du får nevne denne medesinen til legen du skal til å høre hva han seier ....

Ellers så ønsker eg deg god bedring og god påske!!

Håper du slepp å ha det så vondt.

Som du skriver at du vil komme deg tilatt slik du kan forsette utdannelsen din og få att livet ditt,slik tenker eg og.Trur det er viktigt å tenke posetivt så langt ein kan,så har ein iallefall eit problem mindre :-))

Vi får snakkes ,håper du har det ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lulliz

Heisann lulliz!!

Eg synest også at det er fint å få snakke med en som har same probleme,slik at vi kan utveksle erfaring om hva legene/tannlegene seier om dette!!

Det kan faktisk gjere det slik at en kan få hjelp fortere.

Ellers så tar eplepsimedesinen bort det meste av smertene ,eg kjenner meg forsatt tett i nesen og verker i halsen og så kjenner eg noe i tennene men denne intense verken er borte ....

Eg har fått ein anna kvardag !!

Blir litt trøtt og slapp av den ,men pytt det får eg klare

:-))

Ellers så tenker eg på å prøve å gå litt på fjellet i påsken hurra

Du får nevne denne medesinen til legen du skal til å høre hva han seier ....

Ellers så ønsker eg deg god bedring og god påske!!

Håper du slepp å ha det så vondt.

Som du skriver at du vil komme deg tilatt slik du kan forsette utdannelsen din og få att livet ditt,slik tenker eg og.Trur det er viktigt å tenke posetivt så langt ein kan,så har ein iallefall eit problem mindre :-))

Vi får snakkes ,håper du har det ok.

Hei og takk for det =)

Så flott at medisinene virker for deg, ble kjempe gla! skal nevne dette for legen min...

Vi får bare tenke posetivt, og jeg vet at ting blir bedre etterhvert.. =)

kos deg på fjellet

vi snakkes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og takk for det =)

Så flott at medisinene virker for deg, ble kjempe gla! skal nevne dette for legen min...

Vi får bare tenke posetivt, og jeg vet at ting blir bedre etterhvert.. =)

kos deg på fjellet

vi snakkes =)

Hallo!!

Sender deg noen ord for å høre korleis du har hatt det i det siste...

Eg har hatt det kjempefint etter eg begynte med medisinen,var på fjellet i påsken på fottur .Var på en fjelltopp som er 400m over havet,dette er noe som eg ikkje har kunna gjort på flere år pga smerter.Så no ser eg veldig posetiv på livet,sjølv om problemet er der ,men eg er iallefall smertefri sjølv om eg blir veldig trøtt av denne medisinen...pytt-pytt det er bagateller i forhold til smertene.

min datter sier at dette er for godt til å tru :-))

Håper du har det bra og ikkje har for mye smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...