Gå til innhold

Gå aldri på date med....

Anbefalte innlegg

Gjest Fredrik Skavlan

Dette sier Fredrik Skavlan om en dame han gikk på blind date med:

"... Kvinnen jeg traff var ikke akkurat tiltalende. Hun var stygg som et troll. I tillegg holdt hun på å frike ut av nerver. Så jeg tok på meg den faderlige rollen og trøstet henne så godt jeg kunne i tre kvarter. Deretter kom jeg meg vekk så fort jeg bare kunne."

Sympatisk, Skavlan... han ser vel ut som en forvokst unge selv, og dette viser vel at han er nettopp det. Får håpe ikke jenta har lest dette, hun får vel neppe mindre nerver på dater senere etter å ha blitt hengt ut på den måten.

Foreslår at hun går ut med en voksen mann neste gang :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79531-g%C3%A5-aldri-p%C3%A5-date-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet du jo ikke. For alt du vet kan han ha vært på 20 blind date, og beskrivelsen kan passe mange.

Dette er trossalt typisk blind-date, damer.

Nervevrak og troll.

Kan jo være at alle hans dater ender etter tre kvarter selvsagt. Så kan man spørre seg om årsaken er den han oppgir.

Annonse

Det vet du jo ikke. For alt du vet kan han ha vært på 20 blind date, og beskrivelsen kan passe mange.

Nervevrak og troll.

kan du utdype dette med "nervevrak"?

Det er jo ofte slik at man blir ganske nervøs hvis en skal treffe en person som en liker godt.

Er en for nervøs, blir dette sett på som svært negativt?

Nervevrak og troll.

Jeg mente psykiske problemer.

Men det var ikke et poeng. Poenget var at man aldri vet hva man møter når man går på blind date.

Jeg kunne like gjerne sagt at man "kan møte bergensere og troll".

kan du utdype dette med "nervevrak"?

Det er jo ofte slik at man blir ganske nervøs hvis en skal treffe en person som en liker godt.

Er en for nervøs, blir dette sett på som svært negativt?

Men det var ikke et poeng. Poenget var at man aldri vet hva man møter når man går på blind date.

Kan man se på en person som en aldri har møtt, og som man møter i tre kvarter om hun/han har psykiske problemer?

Annonse

Kan man se på en person som en aldri har møtt, og som man møter i tre kvarter om hun/han har psykiske problemer?

Nei, men det er heller ikke det jeg sier.

Går man på en blind date vet man fint lite om dama/mannen, og for alt man vet kan personen være riv ruskende gal.

Det gjelder selvsagt også tilfeldig forbipasserende som man møter på byen.

Men nerver eller ikke nerver, var heller ikke poenget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...