Gjest har hatt virus Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvordan gjør jeg innstillinger slik at jeg kan se hele web-siden på en gang....som det er nå må jeg skyve frem og tilbake for å lese....? Adsl.....går ufatteligt tregt...etter reinnstallering.....tips til hva jeg kan gjøre......Telenor vet ikke.....hmmmmmfr....som det er nå kan jeg ha analogt modem og det går raskere.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79571-for-stort-og-for-tregt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Øk oppløsningen. Høyreklikk på skrivebordet, velg innstillinger. Sett oppløsningen til 800*600 dersom du har en 15", 1024*768 dersom du har en 17" og f.eks 1280*1024 dersom du har en 19" skjerm. Pass på at du velger 32bit farger. Hvis du synes det flimrer er nok oppdateringsfrekvensen satt ned. Gå på innstillinger, avansert .. husker ikke den i midten der, adapter..? Kort? .. iallefall et sted der du får valg mellom oppdateringsfrekvenser. Det skal helst være 85hz. Du kan også velge høyere dersom kortet eller skjermen din takler det. Hvis den flimrer veldig står den nok på 60. Får du ikke valget om 85hz kan det hende grafikk-kortet ditt ikke er installert (står navn under innstillinger) eller at kortet/skjermen ikke takler så høy oppdatering i den oppløsningen du har valg. Prøv å velg en lavere oppløsning før du prøver på nytt. Dersom kortet ikke er installert vil det stå noe sånt som "standard agp/pci grapic card" (ev det samme på norsk). Da må du gå på hjemmesidene til produsenten av kortet og laste ned drivere til det kortet/det operativsystemet du bruker, eller legge inn fra cd dersom det fulgte cd med kortet eller maskina med drivere på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79571-for-stort-og-for-tregt/#findComment-415209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.