Uheldig1365380405 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 jg har hat fotball skader i over 5 år nå,jeg er 15 år, men har bare gått til fysoterapauten å fått ultralyd,men det funka ikke..jg har skader i begge anklene med stoore hevelser..fysoterapauten saat om jg trår over noe mer, så kan det hende at en av anklene ryker.jeg har kramper i leggene,får hevelser i knærne mens, og etter at jeg spilt, og overbelastning fra lår å ned...dette er veldig vondt,både mamma å pappa blir oppgitt som om de ikke bryr seg hver gang jg nevner noe om beina, mamma sier hele tiden at hun skal ta meg med til legen å ta M.R scan eller no, men det skjer aldri!treneren min bruker meg i fullt ut i begge omgangene som vare i nesten 40 min pr omgang,akkurat som om hun ikke bryr seg om jg har vonde skader skader...er det noen her som vet hva jg kan gjøre uten å slutte?? vær så snill, jeg trenger hjelp,vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79585-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.