Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uheldig1365380405

jg har hat fotball skader i over 5 år nå,jeg er 15 år, men har bare gått til fysoterapauten å fått ultralyd,men det funka ikke..jg har skader i begge anklene med stoore hevelser..fysoterapauten saat om jg trår over noe mer, så kan det hende at en av anklene ryker.jeg har kramper i leggene,får hevelser i knærne mens, og etter at jeg spilt, og overbelastning fra lår å ned...dette er veldig vondt,både mamma å pappa blir oppgitt som om de ikke bryr seg hver gang jg nevner noe om beina, mamma sier hele tiden at hun skal ta meg med til legen å ta M.R scan eller no, men det skjer aldri!treneren min bruker meg i fullt ut i begge omgangene som vare i nesten 40 min pr omgang,akkurat som om hun ikke bryr seg om jg har vonde skader skader...er det noen her som vet hva jg kan gjøre uten å slutte?? vær så snill, jeg trenger hjelp,vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79585-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...