Gå til innhold

Østlandstreff - har du lyst til å være med?

Anbefalte innlegg

Jeg og Aina E kaster oss ut i det og arrangerer dol-treff!

Det blir på østlandet et sted, vet ikke helt hvor ennå.

Legger ut dette innlegget for å se hvor mange som er interessert i å være med på et treff, så hvis du har lyst, så si ifra!

Når vi vet sånn ca. hvor mange som har lyst, er det litt lettere å finne ut hvor vi skal ha treffet, evt. pris og størrelse på lokale.

Har du lyst til å være med?

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• spirito

11

• SierDuDet

7

• Solsikke

7

• Mr Kahn

6

Mest aktive i denne tråden

Det letteste er helt sikkert å ta det på en pub. I hvertfall om du ikke vil ha veldig mye å gjøre, samt at lokaler jo koster penger, og man skal nok opp i 30 + personer, for at det skal gå i overskudd.

Mener jeg å huske, etter å ha vært med å planlagt et par treff :)

Annonse

Det letteste er helt sikkert å ta det på en pub. I hvertfall om du ikke vil ha veldig mye å gjøre, samt at lokaler jo koster penger, og man skal nok opp i 30 + personer, for at det skal gå i overskudd.

Mener jeg å huske, etter å ha vært med å planlagt et par treff :)

Vil du hjelpe til med planleggingen kanskje? Trenger en med litt erfaring vettu :-)

Vil du hjelpe til med planleggingen kanskje? Trenger en med litt erfaring vettu :-)

Det er så grusomt mye mas med sånne treff.

Du skal leie lokale, og det er lettere sagt enn gjort. Spesielt i disse førjulstider.

Du skal ha mat. Det er ikke bare bare å koke for mange mennesker.

Du skal ha penger av deltakerne, noe som kan synes enkelt, men min erfaring er at mange melder seg på uten å betale.

Med andre ord blir dette mye mas for deg.

Derfor foreslår jeg at du heller kliner til med en pub/káfe.

Mye enklere å bestille bord til 15 stk, og man drikker og spiser det man selv vil.

Hyggeligere også. Det er i hvertfall min erfaring :)

Det er så grusomt mye mas med sånne treff.

Du skal leie lokale, og det er lettere sagt enn gjort. Spesielt i disse førjulstider.

Du skal ha mat. Det er ikke bare bare å koke for mange mennesker.

Du skal ha penger av deltakerne, noe som kan synes enkelt, men min erfaring er at mange melder seg på uten å betale.

Med andre ord blir dette mye mas for deg.

Derfor foreslår jeg at du heller kliner til med en pub/káfe.

Mye enklere å bestille bord til 15 stk, og man drikker og spiser det man selv vil.

Hyggeligere også. Det er i hvertfall min erfaring :)

Javel...når du sier det så ;-)

*stoler på SDD*

*stoler på SDD*

Fordelen med dette er også at du ikke trenger å bestille bord før en dag eller tre før treffet, ergo er du ikke avhengig i løpet av kort tid å kartlegge hvor mange som kommer til å delta.

Så stol på meg, du. Jeg er så flink så :)

Fordelen med dette er også at du ikke trenger å bestille bord før en dag eller tre før treffet, ergo er du ikke avhengig i løpet av kort tid å kartlegge hvor mange som kommer til å delta.

Så stol på meg, du. Jeg er så flink så :)

Er du med da?

Annonse

Er du med da?

Kanskje.

Kommer litt ann på hvor det er, om jeg kan, hvem som kommer, osv.

Jeg var på de fleste treffene som var, både minitreff og stortreff, i en periode på halvannet år, og jeg må innrømme at jeg ble noe lei.

Men det kom mest av at det til slutt bare var ranglere på treffene. Et dol-treff, med folk herfra, kunne blitt morsomt!

Kanskje.

Kommer litt ann på hvor det er, om jeg kan, hvem som kommer, osv.

Jeg var på de fleste treffene som var, både minitreff og stortreff, i en periode på halvannet år, og jeg må innrømme at jeg ble noe lei.

Men det kom mest av at det til slutt bare var ranglere på treffene. Et dol-treff, med folk herfra, kunne blitt morsomt!

Skal bli ;-)

DOL-treff, ikke rangle-treff.

*noterer*

*stoler på SDD*

Jeg stoler også på SDD. Tror det blir vanskelig å holde styr på penger, bord, mat osv. for en hurv med DOL'inger...

Å møtes ved et digert bord på en pub/utested så folk kan bestille den mat og drikke de vil og betale ut ifra hva de har råd til synes jeg er greit. Enig?

Jeg stoler også på SDD. Tror det blir vanskelig å holde styr på penger, bord, mat osv. for en hurv med DOL'inger...

Å møtes ved et digert bord på en pub/utested så folk kan bestille den mat og drikke de vil og betale ut ifra hva de har råd til synes jeg er greit. Enig?

Jepp, vi satser på det! Så slipper vi åstyre så mye med penger og slikt..

Sorry 30 november erre julebord....Er det ikke litt ugunstig å holde dol treff midt i julebord/stria da??

=o)

Østlandstreff Carlina, Østlandstreff. jeg vet at Trøndere ikke er stolte og innerst inne vil kalle seg østlendinger. Men Lekendal, Nidarosdomen og Byåsen regnes ikke som Østlandet. Buenget og Lille Rydningen er tvilstilfeller siden nesten bare Østlendinger bod der.*L*

Om jeg får biletter og jeg slipper fra sambo i noen timer så kommer jeg:D

Siden det mest sannsynlig ikke behøves billetter, er det bare fri fra gubben som gjenstår...

Tør vi satse på at du blir kveldens første påmeldte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...