Gjest dustin Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Jeg er 100 % sikker på at han døde for ca 1 år siden, men har møtt fler som rett og slett ikke tror meg. Prøvd å lete på nettet, finner ikke noe om det der heller! Noen som kan hjelpe meg å skaffe bevis, dette begynner å irritere meg litt... 0 Siter
Altman Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Han er ikke så veldig død at det gjør noe 0 Siter
mum Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Dustin Hoffman er ikke død, men det er han andre lille som het Dudley Moore. Han døde for ca. ett år siden. 0 Siter
Gjest Dustin Hoffman Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Ryktene om min død er betydelig overdrevet! 0 Siter
Gjest dustin Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Dustin Hoffman er ikke død, men det er han andre lille som het Dudley Moore. Han døde for ca. ett år siden. Åååå, selvfølgelig!!! Jeg visste det var en liten person...! Fillern, nå må jeg trekke tilbake alt jeg har sagt!! Kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fant NOE om det på nettet heller... og igrunnen ikke noe som beviste det motsatte ) Vel, vel... 0 Siter
Retz Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Han er ikke så veldig død at det gjør noe Å faen, nå kvapp jeg. Første gang jeg slapp inn på voksenkino, hvis man ser bort fra bygdekinoene, rulla The Graduate over lerretet. Dustin flytende rundt i svømmebassenget til tonene av The Sound of Silence... *mimrer* 0 Siter
Line Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Er det ikke Dudley Moore du mener da? Han døde i fjor. 0 Siter
musikeren Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Åååå, selvfølgelig!!! Jeg visste det var en liten person...! Fillern, nå må jeg trekke tilbake alt jeg har sagt!! Kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fant NOE om det på nettet heller... og igrunnen ikke noe som beviste det motsatte ) Vel, vel... Kanskje du bare skulle kalt deg for dust? 0 Siter
naiv Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Tøys, det ville jeg ha bitt meg merke i. Jeg liker ham. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Er det ikke Dudley Moore du mener da? Han døde i fjor. Gjorde han? Men Albus Humlesnurr er i alle fall død. Nylig. 0 Siter
Line Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Gjorde han? Men Albus Humlesnurr er i alle fall død. Nylig. Ja, han døde vel denne uka? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Ja, han døde vel denne uka? Gudene vet hvor jeg var hen i mars, for jeg hadde faktisk ikke fått med meg at Dudley Moore var død. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.