Gå til innhold

Dustin Hoffman ER død, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 100 % sikker på at han døde for ca 1 år siden, men har møtt fler som rett og slett ikke tror meg. Prøvd å lete på nettet, finner ikke noe om det der heller! Noen som kan hjelpe meg å skaffe bevis, dette begynner å irritere meg litt...

Skrevet

Dustin Hoffman er ikke død, men det er han andre lille som het Dudley Moore. Han døde for ca. ett år siden.

Gjest Dustin Hoffman
Skrevet

Ryktene om min død er betydelig overdrevet!

Skrevet

Dustin Hoffman er ikke død, men det er han andre lille som het Dudley Moore. Han døde for ca. ett år siden.

Åååå, selvfølgelig!!! Jeg visste det var en liten person...! Fillern, nå må jeg trekke tilbake alt jeg har sagt!!

Kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fant NOE om det på nettet heller... og igrunnen ikke noe som beviste det motsatte :o)

Vel, vel...

Skrevet

Han er ikke så veldig død at det gjør noe :)

Å faen, nå kvapp jeg. Første gang jeg slapp inn på voksenkino, hvis man ser bort fra bygdekinoene, rulla The Graduate over lerretet.

Dustin flytende rundt i svømmebassenget til tonene av The Sound of Silence...

*mimrer*

Skrevet

Åååå, selvfølgelig!!! Jeg visste det var en liten person...! Fillern, nå må jeg trekke tilbake alt jeg har sagt!!

Kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke fant NOE om det på nettet heller... og igrunnen ikke noe som beviste det motsatte :o)

Vel, vel...

Kanskje du bare skulle kalt deg for dust?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er det ikke Dudley Moore du mener da? Han døde i fjor.

Gjorde han?

Men Albus Humlesnurr er i alle fall død. Nylig.

Skrevet

Gjorde han?

Men Albus Humlesnurr er i alle fall død. Nylig.

Ja, han døde vel denne uka?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, han døde vel denne uka?

Gudene vet hvor jeg var hen i mars, for jeg hadde faktisk ikke fått med meg at Dudley Moore var død.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...