Gå til innhold

Eposten blir egentilg ikke sletta i Outlook Express !!

Anbefalte innlegg

Se hva du får om du åpner i note pad eller word pad da, ikke alle de uforståelige tegnene, scroll lenger ned.

Jeg får innhold i én mail i hver folder. Ikke så lenge siden jeg sendte dem... tror jeg lagret de som ligger der også. Skal sjekke hva som skjer i en av folderne neste gang jeg får mail og sletter den...

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

15

• Ulv I Faarikaal

13

• Line

11

• Carlina

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg får innhold i én mail i hver folder. Ikke så lenge siden jeg sendte dem... tror jeg lagret de som ligger der også. Skal sjekke hva som skjer i en av folderne neste gang jeg får mail og sletter den...

*grøss* Jeg sletter opp til flere hundre mailer i uka. Bruker du Outlook eller Outlook Express?

*grøss* Jeg sletter opp til flere hundre mailer i uka. Bruker du Outlook eller Outlook Express?

Jeg bruker Outlook Express, men så plutselig her at det ligger masse mailer fra i fjor i Outlook også. Det er min egen feil, jeg har latt dem være der og glemt dem.

Jeg har ikke sett noe til de mailene jeg har slettet enda, det er bare de jeg har lagret i undermapper i innboksen som ligger i de filene der...

Grøsser du? Er det noe som ikke bør finnes igjen?

Jeg bruker Outlook Express, men så plutselig her at det ligger masse mailer fra i fjor i Outlook også. Det er min egen feil, jeg har latt dem være der og glemt dem.

Jeg har ikke sett noe til de mailene jeg har slettet enda, det er bare de jeg har lagret i undermapper i innboksen som ligger i de filene der...

Grøsser du? Er det noe som ikke bør finnes igjen?

Jepp!

Jepp!

Ups...

Vi bør visst finne ut av dette her...

Jeg skjønner ikke hvordan man kan finne slettede mailer her jeg da... om jeg skal brenne mailene mine over på cd, som jeg tenker å gjøre i helga, så må vel nødvendigvis disse filene være her og. Innbiller meg det...

Nå er det natta...

Hvor kommer forresten que fra når man sier que tienes dulces sueños?

Det høres så rart ut... mye å fundere på i natten! :)

Ups...

Vi bør visst finne ut av dette her...

Jeg skjønner ikke hvordan man kan finne slettede mailer her jeg da... om jeg skal brenne mailene mine over på cd, som jeg tenker å gjøre i helga, så må vel nødvendigvis disse filene være her og. Innbiller meg det...

Nå er det natta...

Hvor kommer forresten que fra når man sier que tienes dulces sueños?

Det høres så rart ut... mye å fundere på i natten! :)

Skal jeg tenke på denne tiden av døgnet? Tror jeg ville ha sagt, at han/hun har søte drømmer.

Annonse

Skal jeg tenke på denne tiden av døgnet? Tror jeg ville ha sagt, at han/hun har søte drømmer.

Jeg kom meg ikke i seng enda likevel...

Jeg fikk høre at man sier det når man skal ønske noen godnatt...

det høres helt rart ut...

"som du har søte drømmer"

Jaja... får prøve å sove litt. Er sånn tenkenatt dette, og da kommer jeg meg ikke så langt ;)

Jeg kom meg ikke i seng enda likevel...

Jeg fikk høre at man sier det når man skal ønske noen godnatt...

det høres helt rart ut...

"som du har søte drømmer"

Jaja... får prøve å sove litt. Er sånn tenkenatt dette, og da kommer jeg meg ikke så langt ;)

Da bruker man,que tengas dulces sueños.

Det kunne jeg ha trengt, det ble ikke mye søvn i natt. *sukk*

Da bruker man,que tengas dulces sueños.

Det kunne jeg ha trengt, det ble ikke mye søvn i natt. *sukk*

Ok... jeg skjønner ikke hvorfor, men det er sikkert bare nok en "sånn er det bare. Punktum."

Sover du ikke på natta, altså?

Ok... jeg skjønner ikke hvorfor, men det er sikkert bare nok en "sånn er det bare. Punktum."

Sover du ikke på natta, altså?

Sover og sover, aldri mer enn 5-6 timer som regel, av og til mindre. Jeg er nok kommet inn i en vond sirkel med at jeg sover lite på natta, så klarer jeg ikke å holde meg våken på dagen, sover igjen da, og så er det på gang igjen neste natt!

Gjest ikke datakyndig

For å fjerne meldingene holder det å gå på Tools > Options > Maintenance, klikke på Clean up now, og deretter klikke på Compact. Da blir databasen komprimert, og alle filer som er merket for sletting vil bli fjernet. Dette gjøres også automatisk med jevne mellomrom, basert på innstillingen for "Compact messages when there is xx percent wasted space".

Hvis jeg huker av på "slett meldinger fra mappen Slettede elementer ved avslutning" (øverste alternativ) når jeg er inne i Vedlikehold/Maintenance - hva har jeg egentlig huket av for da?

Og "Komprimer mappe i bakgrunnen" - hva betyr det?

Takk for hjelpen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...